sobota 9. mája 2015

dulcia - očný krém s kofeínom


Ahojte . 

Dnes by som sa chcela opäť venovať Slovenskej značke Dulcia Natural o ktorej ste už na mojom blogu mohli čítať . Ako prvé som Vám predstavila pleťový krém s ovocím a Q10 . A keďže ešte doma nejaké super veci od tejto značky mám - povedala som si , že je konečne na čase  predstaviť ďalší produkt z tejto milej Slovenskej dielne . 
Ide o očný krém s kofeínom ktorý je určený na noc . 


Ak ste taký istý milovníci kávy ako ja tak budete v raji . A to doslova . Ja a káva to ide dokopy vždy a všade . Nerada nakupujem oblečenie ale ak sa jedná o nakupovanie kávy tak to sa hlásim prvá , že idem . Tak to je už poriadne dlho . Síce pijem kávu ale miernim sa v nej a nepijem jej nejako extrémne veľa . Ale základ môjho dňa je ráno dobrá káva na ktorú si nájdem čas vždy . 
A prečo to vlastne píšem ? Asi ste pochopili že tento očný krém bude pre mňa ako milovníčku kávy , jednoducho niečo výnimočné . Uvažovala som od akého veku je vlastne vhodné používať očné krémy , a popravde som na to neprišla - takže ak viete nejaký presný vek kedy s tým treba začať napíšte mi dole do komentáru . Osobne som začala používať očné krémy asi dva roky dozadu . Jednoducho som mala potrebu a videla som na svojom očnom okolí že je čas aby som niečo také vyskúšala . Pri pátraní aký očný krém mi vyhovuje a či pomáha som mala niekoľko balení . Či už to bol nejaký " lacný " z drogérie alebo " drahší " z lekárne nebadala som nejaké veľké výsledky . Z čoho som bola vlastne aj trochu smutná a dosť sklamaná  . 


To bol aj dôvod prečo som sa rozhodla , že je na čase vydať sa viac prírodnou variantov . A uznávam, že to bol skvelý nápad . Očné okolie je najcitlivejšia časť na mojej tvári . Vždy keď používam nejaký nový produkt na pleť prejaví sa to najviac v okolí čí . Či je to už slzenie alebo iná reakcia - ten kto to zažíva vie aké to môže byť a vlastne aj je nepríjemné . Vždy na jar ma trápia rôzne zápaly očí - trvá to už asi osem rokov jednoducho sa ráno zobudím s červeným okom . A v tom momente viem , že prišiel čas a objavuje sa môj zápal . Trvá to týždeň niekedy aj viac a  potom zápal zmizne . Samozrejme musím vyhľadať lekára ktorý mi na to dá očné kvapky a rôzne mastičky. 
 O vôni som sa myslím si rozkecala až moc ale predsa len ešte raz - vôňa je dokonalá ako čerstvo namletá káva . Očný krém je nabitý len tými najlepšími ingredienciami veď posúdte sami : avokádový olej, kávové maslo, avokádové maslo, bambucké maslo, olej z pšeničných klíčkov, mangové maslo, kokosový olej, jojobový vosk, kávová silica, pantenol, rozmarínový extrakt, extrakt z grepfruitových jadierok, vitamín E . Stále tu ale hovorím o očnom kréme - aby som to upresnila skôr by som tento produkt nazvala balzamom . 


Krém / balzam sa po nanesení na očné okolie mení z tuhej konzistencie na olejovú ktorá sa po pár minútach dôkladne vsiakne . Ale stále je vidno , že na očnom okolí mám mastnú vrstvu . Musím povedať , že hydratácia je dokonalá. Moje očné okolie sa viditeľne zlepšilo . Samozrejme jemné kruhy pod očami mám ale už nie sú také výrazné ako pred začatím používanie tohto krému . Skvelé je a čo oceňujem asi najviac je to , že ešte ráno krém cítim . Ako to myslím ? Myslím to tak že keď si prejdem po očnom okolí stále cítim jemný mastný film . Samozrejme ak si večer nanesiem jemnú vrstvu ráno cítiť nie je . Lenže ja osobne krémom nešetrím a snažím sa očnému okoliu dopriať dôkladnú výživu a preto si dáva pomerne hrubú vrstvu . 
Síce to nevyzerá moc esteticky ale na noc mi mastný film neprekáža . A vlastne cez noc sa hrubá vrstva vsiakne a ráno je vidno len jemne .  V prípade toho očného krému som neprišla na nič čo by mi vadilo . Nekonala sa ani žiadna nežiadúca rekcia skôr môjmu očnému okoliu pomáha . Kruhy som pod očami vždy mala a aj budem mať - ale vďaka tomuto krému už nie sú také výrazné a preto už nemusím používať nejako extrémne veľa korektoru . Od očného krému očakávam dôkladnú hydratáciu a tá sa mi v podaní tohto krému odstala . 


Ako u predošlého krému aj tu oceňujem balenie . Na ktorom si dali záležať . Krásna malá kovová krabička . Nemusím sa báť že by sa mi náhodou krém niekde pri cestovaní otvoril všetko drží tak 
ako má . A po spotrebovaní krému veru krabičku na niečo ešte využijem . Je vidno , že si dievčatá dávajú záležať aj na dizajne . Osobne ma to veľmi teší . 

Očný krém s kofeínom má 10 gramov a jeho cena je 7,90 € .  A zakúpiť sa dá TU . 


Čo vy a očné krémy ? Používate ich ? Určite mi napíšte dole do komentáru budem sa tešiť . 

S pozdravom Barbora .
♥ 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.