nedeľa 12. apríla 2015

Instagram and photo


Ahojte . 

Po dlhšom čase som si pre Vás pripravila post o tom čo sa deje na mojom instagrame 
Viem , že nie každý má instagram a nie každý ma aj sleduje . Aj keď na boku blogu je ikonka kde sa nachádza aj môj instagram . 
Ja osobe instagram používam pomerne často , popravde častejšie ako vlastné facebook konto takže asi je jasné že instagram mám rada . 
Rada sa inšpirujem rôznymi fotkami a podobe .  A aj ja osobne mám rada takéto posty na blogoch .
Ako som povedala podobné posty som už robila len sa nazývali inak . Rozhodla som sa zmeniť názov. Verím že sa Vám fotky budú páčiť . :-)


Začala by som ešte jednu zimnou . Zimu som si pomerne užila , aj keď to vonku vyzeralo skôr na jeseň . Nakoniec sa sneh objavil , a ja som si ho užila v prírode . 


Jedlóóóó ! hehe . Čo by bol instagram bez jedla . 
Ja mám skôr vitamíny a kávu ku tomu ešte aj peknú snežnú dekoráciu . 


Koncom januára mal náš pes narodeniny . Má jedenásť rokov a ja som si uvedomila ako ten čas letí . Nedávno sme ju priniesli ako šteniatko a teraz je z nej už pomerne stará pani . Je to člen rodiny , neviem čo by som bez nej robila . Proste náš pes je z inej planéty a vie to každý . :)


Závislosť na Yankee Candle u mňa pokračuje naďalej a neviem sa nabažiť každého nového vosku .
Tentokrát používam pink sands a je to veľmi špecifická vôňa , v chladom počasí mi pripomínal leto .


Občas aj dokáže obloha hrať na umelca . Ale občas sa tomu dá pomôcť aj nejakým efektom . Na efekte nie je nič zlé ja ich mám rada . Ale obloha a oblaky majú niečo v sebe . 


Po káve milujem aj čaj . Pijem ho celoročne . Stále nedám dopustiť na čaje od Marks & Spencer . Ale objavila som chutný čaj dostupný asi v každom obchode . Zelený čaj je pre mňa osobne úplne top a tento od Mistral je skvelý . Ak máte radi zelený čaj vrelo odporúčam . 


Po celkom krátkej zime v podaní snehu sme mali asi všade na Slovensku upršané Anglické počasie . Popravde mne osobne dážď nevadí ale vadí mi ten divný pocit keď je vonku také počasie . 
Príde mi pochmúrne a neviem ako to Angličania zvládajú prežívať skoro celý rok . 
Ja som si zlepšila náladu gumákmi . Svoje úplne prvú gumáky som si kúpila ešte minulý rok . Mala som síce gumáky už aj pred tým ale to boli tie úplne , že detské verzie . Toto sú asi prvé gumáky ktoré sa mne páčia sú členkové a to mne vyhovuje . 
Čo vy a gumáky ? :)


Po asi sto rokoch som si prečítala opäť knihu . Túto knihu som čítala už asi tretí krát . The Secret je vážne super kniha a pre lenivých je aj dokument . 


Nemám vodičský preukaz ale zamilovala som sa . Okolo tejto motorky či skútra chodí každý deň z práce a preto som si musela urobiť fotku . Ak si raz urobím vodičský preukaz tak nechcem auto ale tento skúter ala Taliansko . :)


Mám novú prácu a preto som musela absolvovať školenie . Dva dni strávené v Bratislave na nudnom školený mali jedinú výhodu , a tom bol tento ako tak pekný výhľad . Nie je to síce výhľad na dokonalé mesto ale v pozadí je Dunaj tak sa teším aspoň z neho . 


Minulý mesiac sa niesol v duchu balíčkov prišlo mi ich hneď niekoľko . A z každého mám samozrejme veľkú radosť . 


O pár dni neskôr zase prišiel balíček z ktorého som sa tešila a teším nesmierne . 
O kozmetike Dulcia ste už mohli čítať článok na blogu ( TU ) a časom budú aj ďalšie recenzie . 


Jar je tu a ja som si urobila radosť kúpou tulipánov . Nevedela som sa rozhodnúť akú farbu chcem tak som si vzala hneď dve kytice . Ak máte radi tulipány bežne do Lidlu možno ich tam budú ešte mať . Tie svoje som kupovala v piatok . :-)


Zakončíme to ako inak nechtovým okienkom . Prosím pekne toto je gél vo tohto ročne farbe roku . Kamarátka ktorá mi robí pravidelne nechty ma išla doraziť za to čo som si na ňu opäť vymyslela . Tak nie každý deň sa hrá na miešača farieb . :)


Po pomerne tmavej nasledovala pomerne šialená verzia . Moja mamina povedala že som prešvihla termín a mala som si tieto nechty dať na Silvestra , že jej tak trochu pripomínajú ohňostroj . Čo vy na to ? :)


Predošlé nechty ktoré som Vám ukázala sú pre mňa taká klasika . Preto som zvolila trošku odvážnejšiu jarnú verziu . Fialovú na nechtoch moc nenosím . Ak je pekná fialová tak nechty vyzerajú krásne ale ak je fialová škaredá nechty vyzerajú ako keby po nich niekto kepol kladivom . To je vlastne dôvod prečo fialovú nenosím často a pritom je to moja najobľúbenejšia farba . 


A ako posledné a vlastne najaktuálnejšie mám takéto nechty . Chcela som klasické biele nič na nich ale v konečnom dôsledku aby nevyzerali nudne sme ich jemne oživili . Osobne som si nevedela predstaviť končený výsledok ale po všetkom dohováraní sa mi aj páčia . 


Tak pre dnešok sme u konca . Verím že som Vás neunudila k smrti a že ste si článok prečítali až dokonca . 

Ak áno gratulujem a určite mi napíšte čo sa Vám naviac páči ktorá fotka . 

Budem sa tešiť na komentáre . 

Majte sa pekne !

S pozdravom 

2 komentáre:

  1. Jedenáct roků? :o Páni! Jak se jmenuje? :)
    Vůbec jsem nevěděla, že Marks&Spencer prodává čaje! :o Pro mě úplná novinky, budu se muset po nich porozhlédnout, jestli říkáš, že jsou opravdu tak dobré :) a z nehtíků se mi nejvíce líbí ty poslední :3
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno jedenásť . Je to neuveriteľné a verím , že ešte nejakí čas tu bude ... Volá sa Ada ale reaguje na skoro každé meno aké jej povieme . :-) Marks & Sencer predávajú čaje - ak sú v danom obchode potraviny Marks & Spencer tak majú aj čaje . Ale skoro všetky veci od M&S sú skvelé . :-)

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.