nedeľa 26. apríla 2015

Avon Senses Citrus Zing


Ahojte . 

Po dlhšej dobe som robila menšiu objednávku v Avon katalógu . Popravde neviem čo ma to napadlo, katalóg som si niekoľkokrát pozrela a zaujali ma dve veci ktoré som si nakoniec aj objednala . 
Ako prvé čo som si objednala je píling na telo z predpokladám kolekcie senses . Nejako sa tým ich kolekciám alebo radám nerozumiem . Ide o píling ktorý sa nazáva Citrus Zing . 


Píling je vec ktorú obľubujem . Používam ho niekoľko krát týždenne a preto je moja spotreba pomerne vysoká . Takže píling kupujem pravidelne a nikdy sa mi nestalo aby som si kúpila rovnaké vône . Rada skúšam rôzne značky a hlavne vône . Každý píling robí to isté - niektorý lepšie a niektorý horšie . Najviac sa mi osvedčil cukrový píling ktorý si robievam aj sama . Keďže ale momentálne nemám moc voľného času , preto si radšej  píling kúpim . Píling je celkom fajn . Krásne vonia - jeho vôňa je svieža citrusová , taká typická letná vôňa . Dostala si ma hlavne z dôvodu , že je svieža a po použití ma jeho vôňa ráno dokáže neštartovať . 


Píling mám gélovú konzistenciu , a čiastočky sú pomerne veľké . Mne osobne to neprekáža skôr mám v obľube práve väčšie čiastočky . Ale ak má niekto citlivú pokožku mohlo by sa prejaviť jemné podráždenie alebo by čiastočky mohli vadiť . Ale výhodou je aj to , že postupne sa na pokožke rozpustia a na konci vlastne z tela zmyje len obyčajný sprchový gél .  Píling robí to čo má - čiže dôkladne odstráni odumreté bunky . Ale viac sa mi páči jeho vôňa na môj vkus gél obsahuje málo pílingových čiastočiek . Určite ak by sa dalo mohlo ich byť viac ale tak každému vyhovuje niečo iné .
Ak by som si opäť niečo objednávala z katalógu asi by som siahla aj po tomto pílingu , nie kvôli jeho účinkom ale hlavne kvôli vôni tá si ma dokonale dostala . Je svieža a príjemná . Myslím si že na toto ročné obdobie sa hodí dokonale . 

Píling má 200 ml a jeho cena bola cca 3 € . 

A čo vy a Avon ? Objednávate si produkty ? Aké Vás najviac zaujali ? 

Určite mi napíšte dole do komentáru , budem sa tešiť . 

S pozdravom 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.