nedeľa 22. marca 2015

saloos telový píling mojito


Ahojte . 

Dnes som tu s nový článok . Tentokrát si čo to povieme o telovom pílingu s vôňou Mojita od značky Saloos ktorý mi poskytla na recenziu stránka bionatural.sk . 

Ak ste milovníci Mojita tak ako ja, tak si veru prídete na svoje . Ja tento nápoj milujem ale len jeho nealkoholickú verziu . Preto keď som si pozerala ponuku stránky bionatural bol tento píling jasná voľba . A som rada , že som dostala možnosť vyskúšať ho a zhodnotiť . 


Na začiatok som pátrala čo je vlastne Saloos za značku . Saloos alebo ak chcete Salus  je česká značka ktorá sa od roku 1993 vypracovala na najväčšieho českého výrobcu certifikovanej prírodnej biokozmetiky . Značka si veľmi zakladá na tom , že všetky jej produkty obsahujú čo najväčší možný podiel čerstvých prírodných látok. Neobsahujú syntetické vône , konzervanty ani farbivá . Kozmetika nevyvoláva alergické reakcie a je určená pre všetky typy pleti . 

Už veľmi dávno som od tejto značky nejaký produkt mala a bola som v celku spokojná . Preto som si povedala , že skúsim aj niečo iné . Píling je vec ktorú by mal mať doma každý . Dodnes nechápem ako som mohla bez pílingu žiť . Aspoň raz týždenne si píling doprajem a potom mám sama lepší pocit , že som svoju pokožku zbavila všetkých odumretých buniek . Asi to znie divne ale je to tak.
Tento píling je bio to je asi jasné každému . Je vyrobený z morskej soli a obsahuje éterické oleje z mäty a limetky . Božská kombinácia . Ale ak čakáte , že píling bude voňať presne ako Mojito ktoré Vám pripravia niekde v podniku tak to zabudnite . Píling omnoho viac vonia po mäte ako po limetke. Čo môže byť pre niekoho sklamanie ale mne osobne to nejako nevadí . Mätu mám rada a v lete pijem skoro stále mätový čaj alebo mätovú vodu . Takže mne vôňa vyhovuje . Je pravda , že to nie je len o mätovej vôni niekde v pozadí je jemne cítiť aj limetka takže zase úplne vôňa mäty neprevláda . 


Píling je fajn . Tým že je vyrobený z morskej soli je úplne iný ako bežne dostupné pílingy v drogérii .
Tým myslím to , že čiastočky ktoré obrusujú kožu sú krištále soli . Vždy som mala len také pílingy ktoré sa dali bežne kúpiť v drogérii . Čiastočky v takýchto pílingoch sa po aplikácii na pokožku rozpustia . V tomto prípade je píling iný . V prípade tohto pílingu sú krištále soli pomerne hrubé,  nemajú šancu sa rozpustiť a je ich na pokožke výrazne cítiť . Odporúčam moc netlačiť na pokožku aby ste si nejako neublížili - môže sa stať že sa človek jemne poškriabe , 
ale nie je to nič na čo sa umiera . 
Zistila som že mne hrubšie pílingy vyhovujú omnoho viac . A aj mám taký pocit , že hrubší píling pokožku obrúsi dôkladnejšie . Vždy po akomkoľvek pílingu som používala krém , predsa len  pokožka je zbavená odumretých buniek a je aj viac vysušená , ako po bežnom kúpeli . Pri tomto pílingu  po použití  krém alebo telové mlieko nepoužívam . Je to dané tým , že píling obsahuje oleje ktoré pokožku aspoň tú moju v celku dobre hydratujú . Preto už nemám potrebu na seba natierať nejaký krém . 
Aj keď poslednú dobu som na natieranie sa krémom v celku lenivá - viem je to chyba , ale čo už stáva sa a aj ja mám občas lenivé obdobie . Ale na píling lenivá nie som . :)
Asi by som upozornila aj na to , že si vo vani alebo sprche treba dávať pozor na to aby si sa nešmykli. Keďže je píling po umytí mastný extrémne sa vo vani alebo v sprche všetko šmýka . 
Hovorím to preto , lebo mne sa podarilo šmyknúť sa práve na oleji  ktorý po pílingu zostal nie len na mojej pokožke ale aj vo vani . Takže pozor aby ste si neublížili . :)

Pílingu nemám na môj dušu čo vytnúť . Je fajn . Krásne vonia a ešte je aj funkční .Robí to na čo je určený . A v chladnom počasí ktoré ešte donedávna bolo mi robil skvelého spoločníka a pripomínal mi , že už čochvíľa príde teplejšie obdobie . 

Píling má 140 ml jeho cena je 5,99 a zakúpite ho TU 

A čo Vy a pílingy ? Používate ich ? Aké máte radi ? 
Určite mi napíšte dole do komentáru . 

Majte sa pekne . 
S pozdravom 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.