sobota 28. marca 2015

Lipstick TAG


Ahojte . 

Po nejakej dobe tu mám opäť TAG . Hľadala som aký TAG urobiť a narazila som na lipstick TAG
Ja som maniačka na rúže a preto som si povedala , že by bolo fajn urobiť takýto TAG . 

Nebudem zdržovať a poďme hneď aj na to . 

Otázky som čerpala z rôznych druhov čiže som pospájala niekoľko TAG-ov o rúžoch a vyšlo mi týchto 21 otázok . :)

1. Obľúbená značka rúžov ? 
Úplne obľúbenú značku nemám , skôr idem do drogérie cielene za odtieňom ktorý chcem a až potom zisťujem od akej značky rúž pochádza . Ale najviac sa zastavujem pri stojane zo značkou Rimmel . 

2. Najviac používaní rúž ? 
Tak to je jednoznačne Rimmel Kate v odtieni 03. 

3. Najpohodlnejší rúž ? 
Tak tu asi nemám obľúbený rúž , mne sa dobre nosia všetky ktoré doma mám . 

4. Najlepší obal ? 
U mňa jednoznačne rúže od Sleek . 

5. Najlepšia červená ? 
Samostatný červený rúž nemám a budem si musieť určite nejaký kúpiť . Ale čo sa týka červenej tak jednoznačne pri výbere siaham po palete od Bh cosmetics  .

6. Najlepšia ružová ? 
Uf , tak toto je ťažké . V mojej zbierke je niekoľko ružových odtieňov a všetky nosím rada ale ak to mám brať tak , že momentálne tak najviac nosím rúž od Sleek v odtieni Baby Doll na ktorý bude čoskoro recenzia . 

7. Najlepšia nude ? 
Tu musím opäť spomenúť Rimmel Kate v odtieni 03 alebo pomerne často teraz siahnem aj po rúže d značky Bh cosmetics odtieni forever nude.

8. Najlepšia vínová ? 
Tu sa zmienim výnimočne o lesku alebo skôr tekutom rúže taktiež od značky bh cosmetics v odtieni vine and dine to je moja vínová srdcovka . 

9. Najlepšia korálová ? 
Ja som korálovej moc na chuť neprišla . V mojej zbierke mám celkovo dve a musím povedať , že ich ani moc nenosím . Ale keď už si korálový rúž dám tak siahnem do Yver Rocher o odtieni 22 Corail Douxl.

10, Najlepšie kombo ? 
Nekombinujem žiadne rúže s ničím  Jednoducho ich nosím tak ako sú .

11. Najmenej nosení rúž ? 
Uf, taký som asi nenašla skrátka nosím všetky čo mám doma . Vždy sa nájde nejaká príležitosť aby som si dala akýkoľvek rúž čo mám doma . 

12. Najobľúbenejší finiš ? 
Momentálne jednoznačne matný . Ak keď matný finiš pery vysušuje . Nemôžem sa matných pier nabažiť . 

13. Najnovší rúž ? 
Najnovšie do mojej zbierky pribudli dva rúže od Sleek . A teším sa z nich ako malé dieťa . :)

14. Najmenej obľúbená vôňa rúžu ? 
Presne viem aká . Je to vôňa nejakého ovocia . Napríklad mám doma rúž čo vonia po melóne ale je o popravde dosť divná vôňa . Balzamy mi ovocné nevadia ale rúže áno . 

15. Skladovanie rúžov ? 
Momentálne ich mám v krabičke ktorú sa hanbím aj ukázať lebo vážne sa takto k mojim miláčikom zle správam len ja . Musím to ale zmeniť a už mám aj vyhliadnutý nový kozmetický stolík . Aby mali dôstojnejšie miesto . 

16. Kabelkové rúže ? 
U mňa sú to všetky . Keďže sa maľujem ráno hodím si do kabelky vždy ten rúž ktorý použijem ráno . Áno potom raz za mesiac upracem kabelku a zistím že v nej mám desať rúžov . To je bežná vec v mojej kabelke . :)

17. Najhorší prešľap ? 
Ak sa objaví v mojom živote taký rúž sú dve možnosti buď letí priamo do koša alebo putuje mamine. Ale nedá sa mi spomenúť aspoň jeden produkt . Ide o lesk všeobecne ich moc nemusím ale toto bolo vážne zlé a letel hneď po mesiaci do koša a bol to lesk od značky elf. 

18, Najvýraznejší rúž ? 
To bude asi od Sleek a presnejšie z kolekcie matt me v odtieni 434 party pink . Na ktorý bude taktiež čoskoro recenzia . 

19. Najlepšie držiaci rúž ? 
Tu budem stručná jednoznačne Sleek odtieni Amped

20, Obľúbená vôňa rúžov ? 
Každý rúž vonia inak a je špecificky . Ale najviac mi sedí kvetinová vôňa vtedy som spokojná . Ale ak rúž vonia akokoľvek ak je dobrý je mi to srdečne jedno . Pokiaľ nevonia po ovocí . :)

21, Počet rúžov v tvojej zbierke ? 
Momentálne som sa zastavila na čísle 32 a asi to bude ešte stúpať . Jednoducho rúže sú šialená choroba , A osobne radšej investujem peniaze za rúž ako za nejaký alkohol alebo inú zbytočnosť . :)


Uf a sme na konci . 
Verím , že sa Vám TAG páčil . Určite mi napíšte dole do komentáru ako ste na tom Vy a rúže . 
Aké značky máte radi ? A koľko ich doma máte ? 
Budem sa tešiť na komentáre . 

Majte sa pekne . 

S pozdravom 


4 komentáre:

  1. Rimmel Kate 03 je dokonalý, ale v poslednom čase rada používam aj 07 :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na 07 som sa nikdy nepozrel ak pôjdem najbližšie do drogerie musím sa pozrieť. ;-)

      Odstrániť
  2. Já je používám minimálně, protože pořád jím, takže mě nebaví stále to upravovat :D. Každopádně vypadá na rtech tak nádherně :-).

    Zvu vás všechny do soutěže, ve které můžete vyhrát den se společností YVES ROCHER, BLOGGERKAMI a přidat se k projektu SÁZEJME PRO PLANETU, díky kterému spolu zasadíme stromečky pro výrobu produktů značky YR a pro záchranu přírody :-)!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S jedením som mala problém aj ja ale už som sa toho problému zbavila. ;-)

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.