nedeľa 8. marca 2015

for life & madaga ✧ čistiaca maska s kaolínom


Ahojte . 

Verím že sa máte fajn - lebo ja sa fajn mám . A preto dnes prinášam nový článok na posledný produkt od Českej značky For Life & Madaga  presnejšie ide o čistiacu masku s kaolínom ktorú môžu používať ľudia či už s problematickou alebo zmiešanou pleťou . 
Ako prvé by som začala tým čo to vlastne kaolín je , ja osobne som to vôbec nevedela a v tom prípade mi vždy náramne pomôže priateľ google ktorý vie všetko . :) 
Kaolín je látka ktorá má jedinečnú schopnosť z pórov sorbovať maz a pot . A tým napomáha čistiť našu pleť . V tomto prípade je v maske prírodný kaolín ktorý ktorý ešte pleť aj tonizuje ,odstraňuje prebytočný maz a nečistoty z pórov . Odstraňuje odumreté kožné bunky a pôsobí exfoliačne . 


Pred nejakým časom sa už na blogu objavil článok na bylinnú tonizačnú masku ktorá je konzistenčne ale aj účinkami úplne odlišná od tejto . Musím povedať že maska je fajn . Je krémovej konzistencie čiže nanášanie je pre mňa osobne peklo . Ako som povedala som lenivá na nanášanie masiek . Preto preferujem zlupovacie masky alebo plátenné masky . Ale tých na našom trhu moc nie je a preto sa musím často babrať práve s takýmito maskami . Zvyčajne masky nanášam štetcom ktorý som si vyhradila len na toto použitie . Ale neviem pri tejto maske som zvolila variantu rúk . Vždy som hovorila že akúkoľvek masku nebudem nanášať rukami a teraz som to z ničoho nič porušila . Asi sa so mnou niečo deje - len tak si porušujem pravidlá ktoré som si sama dala . :)

zloženie masky 
Je pravda že keď som si uvedomila ako masku nanášam zhrozila som sa . Preto som na ďalšie použitie zvolila štetec ale jednoducho s ním sa táto maska nenanáša tak dobre ako rukami . Jednoducho to ten štetec neviem alebo presnejšie ja som štetcom neviem naniesť . Takže ruky sú istota že masku nanesiem všade kam potrebujem . Už som povedala že maska je krémovej konzistencie čiže sa nanáša ako klasický krém a aj tak na tvári vyzerá . Len s tým rozdielom že krém sa do pleti vstrebe ale maska na pleti zaschne . Čo sa týka vône tak tá je veľmi príjemná . Neviem ku čomu by som ju ale prirovnala . Predchádzajúca maska voňala príjemne po citrusoch ale táto neviem . Istú dobu som v nej cítila bylinky ale teraz po dlhšom používaní mi vôňa skôr pripomína nejaký parfém . Ale každom prípade ide o nevtieravú príjemnú vôňu ktorú ale na pleti vôbec necítim . 


Čo sa týka účinku tak musím povedať že maska dôkladne pleť vyčistí . Zo začiatku som mala obavy , že to bude jedna z tých masiek ktorých efekt vôbec nie je vidno . Ale opak je pravdou po prvom použití som badala mierne zmeny na pleti . A musím povedať , že ako som ju začala používať dva krát týždenne zmeny boli viditeľnejšie  . Nie že by sa mi zázračne zlepšila pleť to nie ale zmeny po použití masky sú oveľa intenzívnejšie ako som očakávala na začiatku . Keďže maska je určená pre problematickú ale aj mastnú pleť mne osobne sedí skvelo . Tým myslím , že pleť dôkladne vyčistí , síce je zanechá trochu suchú ale je vyčistená . A tým že ja mám pleť mastnú mi vysušenie až tak moc nevadí - a samozrejme napraví to krém ktorý používam . 
Maska sa ako každá iná nanáša na vyčistenú pleť a pôsobiť má 5 až 15 minút . Po uplynutí času sa maska jednoducho zmyje vodou . 
Balenie má 50 mililitrov a cena je 13,10 € . Maska sa dá zakúpiť TU .




Čo vy a masky ? Používate ich ? Určite mi napíšte dole do komentáru budem sa tešiť a poprípade nejakú novú aj rada vyskúšam . :)

Majte sa pekne . 

P.S. : Všetkým mojim čitateľkám prajem krásny Medzinárodný deň žien . ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.