pondelok 2. februára 2015

Zima , zima , zimička .





Ahojte .

Nikdy som nebola milovníčkou zimy . Ale časom a asi rokmi sa mi zima začína páčiť čoraz viac . 
Tohto ročná zima bola doslova bláznivá . V decembri nebol ani milimeter snehu a dnes máme okolo domu už niekoľko centimetrov . Zažili sme vraj aj menšiu kalamitu - teda ja osobne si nemyslím že by to bola kalamita . 

Preto Vám dnes prinášam niekoľko fotografií . 








Občas sa slnko zahrá na ozajstného umelca .


Náš pes , sneh miluje .
Mám taký pocit že ak by sedela takto ešte pár minút
bol by z nej snehuliak . :-)



Tak čo vy a zima ?


Majte sa pekne !

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.