utorok 10. februára 2015

Tender Care - Hojivý Zázrak


zdroj : oriflame.sk


Tender Care alebo teda ak chcete Hojivý zázrak od značky Oriflame pozná podľa mňa každý . 
Všetci sme sa s týmito balzamy už istotne stretli . 
Niekde ich považuje za zázrak a niekto zase za obyčajný priemerný balzam na pery . 

A do akej skupiny patrím ja ? :)



Už asi tisíci krát hovorím , že som maniačka na všetko čo sa dáva na pery .Čiže balzamy a rúže to je moje . Preto musím mať doma vždy všetko . Jasné potom to aj tak vyzerá , doma zásoby ako keby sa blížil koniec sveta . Už sa stalo niekoľko krát že som balzam vyhodila lebo už bol zlý a ja som z neho minula minimum . Vždy ma to zamrzí ale nechcem riskovať nejaký ekzém a preto sa radšej veci po záruke zbavím . 

Pre mňa balzamy Tander Care sú taká posledná záchrana . Taký kabelkový a poličkový miláčikovia . Ak nie je nič iné v tom momente po ruke viem , že niekde na dne kabelky alebo niekde vzadu v poličke nájdem práve tento balzam .

zdroj : google.sk
Všetko to odštartoval ružový zázrak . Ktorý mne osobne moc nevonia ale napríklad moja mama v ňom nejakú vôňu cíti . Asi to bude u každého individuálne . Už je to pár rokov dozadu kedy som dostala svoje prvé balenie . A popravde ani neviem či som si ho objednala sama alebo som ho dostala od niekoho ako darček . Vlastne ono to nie je ani tak podstatné . Dôležité je , že sa u nás doma stal taký záchrancom pre všetko . Keď som bola mladšia hrozne som trpela na opary . Ani neviem po kom som túto nie moc estetickú záležistosť zdedila . Mama je typ , že opar dostane raz za tri roky a aj to ho má na ústach týždeň . Ocino na opary nikdy netrpel a ani som ho nikdy s niečim takým
nevidela. Jednoducho by mi nevadilo ak by som dostala opar raz za rok to by som ešte nejako prežila . Ale ja som mala jednoducho obdobie kedy som mala opar skoro stále . Jednej ranky som sa zbavila a za týždeň som mala novú . Bola som z toho veľmi nešťastná pretože , jednoducho nevyzeralo to dobre a taký opar je aj pomerne dosť bolestivá záležistosť. Samozrejme ako prvá nás doma napadlo ísť ku kožnej predsa len ona musí vedieť čo s tým robiť . Robila mi niekoľko testov a ako je to obvyklé nič nezistila . A ani som sa tomu nejako nečudovala , predpísala mi drahé krémy ktoré samozrejme celé hradili rodičia . A div sa svete ono to nezaberalo . Pardon zaberalo mala som možno tri mesiace pokoj a potom sa to začalo odznova . Mali ste ma vidieť aká som bola zúfalá . Potom som doma niekde na poličke objavila ružové vajíčko . Dala som si ho a nejakým zázrakom to začalo pomáhať . Nie že by sa mi do rána opar stratil ale jednoducho ako plynul čas badala som zmeny . Opar sa zmenšoval , zmenšoval až nakoniec úplne zmizol . Sama som si to nevedela vysvetliť . Preto som začala balzam používať aktívne čiže stále som ho mala pri sebe . Opary už nie sú také intenzívne. Osobne to prikladám balzamu ale aj veku . Teraz si dávam pozor čo používam na pery alebo na tvár . Málokedy sa mi objaví opar . Myslím si že naposledy som mala opar nejako takto pred rokom takže myslím si že veľký úspech . Tento balzam ako všetci vieme je veľmi multifunkčný dá sa použiť skoro na všetko . Ja ho pomerne často používam aj po nechtoch . Tie z Vás ktoré mali alebo majú gélové nechty vedia ,  že prvá dva dni po nechtoch je okolie nechtu totálne zničené . Tým ako sa dáva dole gél často ide dole aj koža a mne osobne sa robia aj zádery . Preto som začala namiesto oleja na nechtovú kožu používať práve toto vajíčko . Je mi jedno či je to klasické ružové alebo nejaké ochutené . 

A keď už sme pri tých ochutených . Zistila som že ich je už pomerne dosť druhov doma mám päť ale mám pocit že ich je omnoho viac . Už som si dlho nepozerala žiaden katalóg takže ak sú nejaké nové druhy musíte sa pozrieť . 

Môj úplne prvý ochutený hojivý zázrak bol v príchuti - karamel

zdroj: google.sk
Čo sa týka účinnosti tak všetky balzamy sú na tom rovnako . Rozdielna je len vôňa . Tento vonia ako karamelky . Mala som isté obdobie kedy som milovala všetko karamelové . A keď sa objavil karamelový zázrak musela som ho mať . Po ružovom je to najčastejšie používaná príchuť v mojej kolekcii Tender Care . Je super , že je to klasický priesvitný balzam ktorý na perách zanecháva len lesk . Pery sú dokonale hydratované . A to je pre mňa podstatné . A každá vôňa je dokonalá . 

Ďalej do mojej zbierky po nejakom čase pribudlo vajíčko s príchuťou - vanilky . 

zdroj : google.sk 

Popravde priznám sa táto vôňa nie je moja obľúbená . Preto ju používam práve často na kožu okolo nechtov . Tam mi vôňa vanilky nevadí . Ale kto tento zázrak u nás doma zbožňuje na moja mamina . Delíme sa spolu o niektoré príchute keďže ona ich nechcela všetky . Preto občas zavíta ku mne a berie mi ho . Čo som rada lebo sama by som ho nemala možnosť spotrebovať a vyhodiť dobrý balzam sa mi nechce . Takže ja sa rada podelím . Ak to zostane v rodine . :)

Presne si pamätám ako sa ku mne dostal višňový zázrak

zdroj : google.sk 

Ako darček . Milujem praktické darčeky . Ak mi niekto daruje na narodeniny alebo na Vianoce praktický darček som šťastná . Čím praktickejší darček tým lepšie . U nás v rodine každý hovorí , že keď kupujú darček mne sú stratený . Vždy telefonujú rodičom čo by som chcela . 
Vždy som bola zvláštne dieťa . Nikdy ma nebavilo hrať sa s bábikami ale keď mi dali do rúk kladiv  bola som šťastná . Preto nikdy som v kočíku nevozila ako iné dievčatá krásne bábiky ale živé mačky :D asi to znie drasticky ale tak to bolo . A ešte viac mám rada darčeky na ktoré keď sa pozriem viem od koho sú a prečo som ho dostala . Tak to bolo aj s týmto balzamom . Viem znie to tajomne , a ja si to tajomno nechám pre seba . Balzam je to skvelý . Vonia ako ozajstné višne ktoré ja mám veľmi rada . Z balzamu je cítiť kyslosť višní - preto ho používam hlavne v lete . A keď ho dám na pár minút do chladničky . Som v siedmom nebi . Keď sú horúce dni človek je rád za všetko čo ho schladí . 

Čo sa týka kokosovej verzie tá ma trochu sklamala . 

zdroj : google.sk
Keď som videla v tej dobe v katalógu , že bude kokosová verzie hojivého zázraku . Tešila som sa ako malé dieťa . Kokos by som osobne mohla jesť stále ak by mi ho mal kto vždy rozbiť . A vždy keď vidím niekde či už v drogérii alebo akomkoľvek katalógu produkt s koksom musím ho mať . Kokosový olej kupujem v DM-ku pravidelne a normálne na ňom doma varíme a nevieme si to vynachváliť . Čiže už z toho je jasné že ja kokos môžem . No ale v tomto prípade ma zázrak sklamal . Čakala som dokonalú intenzívnu kokosovú vôňu - dostala som nevýraznú vôňu . Neviem kde je chyba či to je v každom balení alebo len ja mám nejaké nepodarené. Jednoducho z balzamu kokos necítim. Viac prevažuje vôňa samotného balzamu . Čo tým myslím ? Myslím tým to , že balzam vonia tak ako jeho ružová verzia len s tým že v pozadí je cítiť veľmi veľmi jemne kokos . Na účinnosti ale nestratil pery hydratuje dobre . Mám pocit že je o niečo mastnejší ako predošlé verzie . Len keby vôňa bola lepšia . 

Ako posledné do mojej zbierky pribudol hojivý zázrak vo verzii čučoriedky alebo ríbezle teraz som si  neni  istá . Viem nie je to novinka veď ja som ho aj objednávala asi pre trištvrte rokom . Stále som sa nedokopala do samostatného článku . Ale vynahradila som si to takýmto mega veľkým článkom . :)

zdroj : google.sk
Musím sa priznať ! Tento zázrak som kupovala len kvôli jeho obalu . Fialová farba je moja najobľúbenejšia celá moja izba je fialové kráľovstvo . Takže fialový balzam som musela mať . Ako som povedala vôňu neviem identifikovať buď sú to čučoriedky alebo ríbezle - ak viete čo je to oficiálne za príchuť napíšte mi dole do komentáru . Tento balzam mám položený na stole , jednoducho taká malá funkčná dekorácia v podaní balzamu na pery . Vôňa je veľmi príjemná . Omnoho intenzívnejšia ako pri kokosovej verzii z čoho sa veľmi teším . Pery hydratuje dobre . Musím povedať že často toto vajíčko ale vlastne akúkoľvek verziu používam aj na malé suché miesta napríklad na rukách alebo nohách . Ak niekedy neplánovane prestávam používam tieto vajíčka aj ako krémy na ruky . Ak si nejaký zabudnem do kabelky hodiť . 
Sú veľmi multifunkčné a to sa mi na nich páči . 
Už som písala , že tieto balzamy sú moji kabelkový záchrancovia . Nevýhoda je len to , že ak som niekde vonku musím si vždy pred použitím balzamu dôkladne umyť ruky . Predsa len používať takýto balzam bez toho aby som si umyla ruky nie je moc hygienické . Aj keď sem tam sa stane že to poruším . 

Každý jeden balzam som kupovala v akcii za 2 € čo si myslím je veľmi prijateľná cena . Vajíčko má 13 gramov . Takže sa oplatia . A asi už viete do ktorej skupiny ľudí patrím ja . Hojivý zázrak od Oriflame považujem za skvelý . Aj keď momentálne si neplánujem dokupovať žiaden nový . 

Uf sme na konci . Verím že sa Vám post páčil . Určite mi dajte vedieť aká je vaša obľúbená príchuť a či doma nejaké vajíčko máte . 

Budem sa tešiť na Vaše komentáre . 

Majte sa pekne ! 




P.S. : Ak by Vás zaujímalo prečo som v poste nepoužila vlastné fotografie tak to má jednoduché vysvetlenie . Niektoré vajíčka sú natoľko opotrebované , že na fotke nevyzerajú dobre . Nosím ich rôzne po kabelkách a to sa na ich vzhľade odzrkadlilo . :)

4 komentáre:

  1. Ja som mala najradšej karamelové, ale mám doma viacero vôní.:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dobré sú všetky . :-) Ale ku kúpe nového sa už nehrniem .

      Odstrániť
  2. Tieto vyrobky som si kupovala na strednej, cize uz davno :-) . Celkom by ma teraz zaujimalo zlozenie tychto vyrobkov.
    Inak, ak si obrazok, ktory vkladas ako podpis ulozis vo formate png, nebude taky sivy.
    /kaviareň/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zloženie by zaujímalo aj mňa ale krabičky som už veľmi dávno vyhodila a nejako som to nehľadala :-) . A ďakujem za radu .

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.