utorok 17. februára 2015

Môj aktuálny playlist

zdroj foto : google.sk

Ahojte . 

Rozhodla som sa , že by som Vám mohla ukázať môj aktuálny playlist . Hudba je pre mňa všetko počúvam ju vždy keď mám čas a hlavne pri práci . 

Hudbou si viem zdvihnúť náladu . Rádia moc nepočúvam ale nejaké tie novinky sa ku mne vždy dostanú . Alebo skôr to funguje tak , že to čo sa hrá v rádiu ja už dávno poznám - a to je vlastne aj dôvod prečo rádio počúvam len vtedy keď som v aute . 

Dlho som sa rozhodovala čo do toho playlistu zaradiť . Keďže ak by som sem mala dať všetky pesničky tak by to bol veľmi , veľmi dlhí zoznam . 
Našla som niekoľko tých naj ktoré momentálne počúvam dookola - pre niektorých to asi nebudú novinky ale možno sa nájdu aj taký čo tieto pesničky nepoznajú . 

Nemám žiaden vyhradení štýl počúvam to čo sa mi páči a čo ma zaujme . Jedine čo vážne nepočúvam je rock a podobné ako ja hovorím " trieskanice " :) . 

Poďme hneď aj na to . 


Mark Ronson - Uptown Funk ft. Bruno Mars . Toto je pesnička ktorá mi v tomto zimnom období nehorázne pripomína leto . Neviem si pomôcť ale vždy keď mi hrá vyčarí mi úsmev na tvári . Veď psúdte sami . :)


Rihanna And Kanye West And Paul McCartney - FourFiveSeconds. Ak ma sledujete na facebooku tak už ste asi zaznamenali túto pesničku . Nie je moc stará je vonku len niekoľko dní a kombinácia Rihanna , Kayne West a Paul McCartney nemôže znamenať neúspech . Dlho som Rihanne ako speváčke nemohla prísť na chuť ale po tomto songu si ma dostala . Táto pesnička je podľa mňa zaručený hit toho roku . 


Taylor Swift - Blank Space . Túto pesničku pozná zaručene každý . Ku koncu minulého roku ju asi hrali všade kde to išlo . Dlho som ju nemusela - neviem jednoducho sa mi nepáčila . Ale raz som si ju pustila aby som videla klip a od tej doby si na nej fičím stále dookola . 


Troye Sivan - The Fault In Our Stars . Troya poznám vďaka tomu že natáča videá na youtube . Vedela som že spieva ale nikdy som to nejako neriešila hlavne som si myslela že to asi nebude nič moc . Potom vydal album ktorý ma nenadchol ale ani neurazil . A potom prišla táto pieseň . Musím povedať že keď som ju počula prvý krát plakala som ako malé decko . Od tej doby nie je deň kedy by som si túto pieseň nepustila .


Ellie Goulding - Love Me Like You Do . Toto je oficiálna pesnička ku najočakávanejšiemu filmu roku 2015 . Titulná pieseň ku 50 shades of gray - priznávam sa knihy ma nebavili prvú som prečítala celú ale zvyšné tak do polovice jednoducho nebavilo ma to . Ak bude film taký dobrý ako ukážky tak sa máme na čo tešiť . Ja som ale už nesmierne nadšená z tejto piesne . Ellie mám veľmi rada a som nesmierne šťastná že naspievala pieseň ku tomuto filmu . 


Ben Cristovao & Annet Charitonova #utebebejt . Ku tejto pesničke som sa dostala úplne náhodou ani sama neviem ako . A musím povedať že ak sa dobre započúvate do textu nie je to o láske ale o priateľstve . Toto je asi prvý pesnička od Bena ktorá ma vážne zaujala . 


Maroon 5 - Sugar  . Tak takúto kapelu by som aj ja raz chcela na svojej svadbe :) . 
Musím povedať že skoro každá pesnička ktorú som počula od Maroon 5 ma zaujala ale nepočúvala som ju dlho . Toto je asi výnimka lebo túto si idem stále . Ak nechápete prečo hovorím o svadbe tak chalani z Maroon 5 natáčali videoklip na niekoľkých svadbách kde hostia ani len netušili čo sa bude za plentou diať - až do okamihu kým plenta nespadla a oni nestáli na pódiu . 


Jessie J, Ariana Grande, Nicki Minaj - Bang Bang . Neviem či sa táto pesnička hrala alebo hrá v našich rádiách ale ja ju počúvam od decembra stále dookola. Normálny ľudia počúvajú na Vianoce koledy u nás fičala táto pesnička . Hlavne pri ozdobovaní stromčeku - takže vždy keď mi hrá spomeniem si na Vianoce . :)


Aronchupa - I'm An Albatraoz . Vždy som mala rada francúzskych interpretov . Začalo to už veľmi dávno . Túto pesničku som spoznala vďaka kamarátovi išli sme spolu v aute a obaja máme radi podobné štýly hudby . A vtedy začala hrať táto pesnička a od tej doby vždy keď ju počujem si spomeniem na neho . A vlastne od tej doby ju mám aj ako zvonenie na mobil . Občas to síce vystraší ale aspoň počujem mobil . :)


Indila - Dernière Danse . Toto je moja srdcovka už veľmi dlho . Ak ste ju ešte nepočuli vrelo odporúčam . Tak isto môžem odporúčať od tejto speváčky aj pieseň S.O.S. . 


                                           

Ed Sheeran - Thinking Out Loud  . Pekný muž a ešte k tomu aj dobre spieva . No čo si žena môže viac priať . Ed si týmto získal milióny sŕdc po celom svete . :)


Sam Smith - Stay With Me . Sam je spevák ktorý asi nezaujme vzhľadom teda mňa osobne moc nezaujal . Ale zato hlas má neskutočný . 


Sam Smith - I'm Not The Only One . Ešte jedna od Sama . Popravde toto je pesnička ktorú som počula skôr ako tú nad tým . Aj keď táto má o niečo mladšie uverejnenie . Poznáte to ? Človek niečo hľadá na youtube a na tej bočnej lište sa mu ukazuje všeličo iné . To bol aj môj prípad ako som sa ku tejto pesničke dostala . :-) A až potom som sa dostala ku Stay with me . 


Adam Barnes - Old Shoes . Tak toto je pieseň ktorú som po prvý krát počula asi pred mesiacom . Zoella robila video Get Ready With Me : Beach Walk | Zoella a tam v pozadí jej hrala práve takto pieseň . Zaujala ma natoľko že som si ju našla a od tej doby ju počúvam . Nič od toho autora som v živote nepočula ale vďaka Zoe a jej videu som sa k tejto pesničke dostala . 


Iggy Azalea - Fancy (Explicit) ft. Charli XCX . Neviem prečo som vlastne začala počúvať tento song ale vždy sa na ňom neskutočne bavím . Hlavne pri upratovaní a pri utieraní prachu - vtedy si idem túto pesničku . Ešte že upratujem vtedy keď nikto nie je doma , lebo asi by na mňa rodičia pozerali divne . :)


Professor Green - Lullaby ft. Tori Kelly . Tohto interpreta som počúvala už veľmi dávno . Každý z nás má vo svojom živote divné obdobia - tým mojím bolo obdobie kedy som počúvala výhrade len hip hop . Do dnes sa tomu čudujem prečo som to robila ale tak stáva sa . Ale jedného pekného dňa som mala zase chuť si vypočuť niečo podobné . Keďže všetky jeho pesničky som vymazala musela hľadať na youtube . A keďže v tom období bol tento song novinkou vyskočilo mi to ako prvé . Od tej doby ju počúvam stále - musím povedať že konečne má text hlavu a pätu a nie je to nič neslušné . Konečne . :) 


Beyoncé - 7/11 . Myslím si že Beyoncé je vždy záruka dobrej hudby . Je jedno o akej pesničke hovoríme vždy je to hit . Posledné dva týždne som počúvala zväčša len Beyoncé keďže som po dlhej dobe mala chuť si pozrieť jej dokument . Ak by ste mali chuť pozrieť si dokument ktorý Beyoncé sama režírovala tak kliknite TU . Drobné upozornenie dokument je bez titulok takže ak chcete verziu s titulkami treba si ju niekde na internete nájsť . 


Timmy Trumpet & Savage - Freaks. A ako úplne posledné tu mám moju najväčšiu srdcovku . Som človek ktorý miluje party a party hudbu . A hlavne keď to poriadne trieska v klube - asi to znie čudne ale inklinujem skôr k takémuto druhu hluku . Túto pesničku počúvam už asi päť mesiacov v kuse a nikdy ma neomrzí . 


Myslím si že na dnes sme už na konci . Ak by sa niečo v mojom playliste zmenilo určite sa ozvem . Ak budete sledovať môj facebook určite sa o tom dozviete keďže zväčša tam pridávam rôzne pesničky. 

Určite mi dajte vedieť ako sme na tom vy . Či máme nejaké spoločné pesničky ? Alebo aký štýl  hudby počúvate ? Poprípade aký song by ste mi doporučili . 

Všetko píšte dole do komentáru . Budem sa tešiť . 

Majte sa pekne .

P. S. : Ak vy Vás zaujímalo v čom počúvam pesničky a v čom si skladám vlastný playlist tak je to zväčša aplikácia spotify.com . 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.