nedeľa 18. januára 2015

Voňavý Alverde set



Ahojte . 

Telové maslá sa vždy doma hodia . Preto keď mi prišiel Vianočný darček do dievčat z DM-ka veľmi som sa potešila . Ku masielkam prišlo aj ručne písané prianie ktoré potešilo tak tiež .

Ale späť ku maslám .

Nikdy som nemala šťastie na limitované edície . Vždy keď sa spamätám sú všetky kusy preč . To bol aj prípad týchto mesielok . Mala som na pláne ako nakúpim celému ženskému osadenstvu našej rodiny tieto masielka . Lenže tak som sa tešila , že mi to nakoniec vyfučalo z hlavy a nezískala som ani jedno balenie .


A keďže som toho názoru že dievčatá z DM-ka vedia čítať myšlienky po otvorení obálky som sa náramne tešila . Ako som povedala na začiatku ku masielkam bol aj milí vinš . Ktorý tak tiež veľmi poteší  v dnešnej dobre málo kto píše ručne písané priania preto vždy keď nejaké dostanem podstivo si ho odložím . Takto sa mi ich nahromadilo už niekoľko . :)
Ale od pozdravu zase spať ku Alverde masielkam . Tieto tri masielka sú šikovné cestovné balenia ktorá sa hodia do každej kabelky alebo do kufra . V balení sú tri kombinácie a to 
brusnica - čokoláda , vanilka - škorica a červený pomaranč .


Najtuhšie je masielko vanilka - škorica . Toto vážne pripomína maslo , také na ktoré som zvyknutá a mám doma . Vôňa je veľmi príjemná mne pripomína vanilkový jogurt škorica z masla nie je cítiť vôbec . Čo mne neprekáža práve naopak . Maslo ktoré mi pripomína vanilkový jogurt doma veru nemám . Ako som povedala má hustú konzistenciou . Čiže jeho hydratácia je celkom fajn . Je pomerne dosť mastné ale to sú aj zvyšné dve . Má ale obrovskú výhodu . Na to ako je mastné sa pomerne rýchlo vsakuje  . Po vstrebaný je pokožka vláčna a krásne vonia . Tým že je husté sa horšie rozotiera ale s tým ja nejaký problém nemám . Niekoľko krát som toto maslo použila na celé telo ale potom som ho začala nosiť v kabelke a používam ho momentálne na ruky . A musím sa priznať že je to veľmi super . Malé šikovné balenie v kabelke nezaberie skoro žiadne miesto .


Ako ďalšie nasleduje kombinácia brusnica - čokoláda . Popravde toto maslo mi moc nevonia . Osobne z neho necítim ani brusnice a duplovato nie čokoládu . Skrátka je to veľmi zvláštna sladká vôňa ktorá mne nesadla . Konzistenčne ide skôr o krém ako o maslo . Čiže konzistencie je menej hútna ako pri predošlom masle . Logicky som pri použití čakala že maslo sa bude omnoho lepšie rozotierať ako to pred tým , ale aj toto je na takej istej úrovni . Rozotiera sa a vsakuje sa dlhšie . Na tele nezanecháva lepkaví pocit . Po vsiaknutí je pokožka jemná a hydratovaná . Toto masielko si obľúbila moja mamina . Keďže jej vonia preto som jej ho darovala . A keď som sa pýtala ako je na tom povedala mi že už ho má skoro spotrebované a že by potrebovala veľké balenie . :) Musela som ju sklamať keďže veľké balenie nebude mať . :)


Ako posledné tu je môj obrovský favorit telové maslo s vôňou červeného pomaranča . Musím povedať že vďaka vôni si ma dostalo . Vôňa červeného pomaranču je veľmi príjemná svieža . To bude asi dôvod prečo som si to tak veľmi obľúbila . Konzistanciou je redšie čiže skôr pripomína telové mlieko . Ale aj keď je redšie po vsiaknutí zanechá na pokožke jemne mastný film , ktorý mi teda v tomto zimnom období vôbec neprekáža . Aj keď je pravda že masielko používam výhrade len na noc . To bude dôvod prečo mi mastný film až tak nevadí . Vôňa je príjemná nevtieravá . 


Musím uznať že toto sa vážne podarilo . A ja som nadšená že aspoň vďaka dievčatám z DM-ka som mala možnosť túto skvelú limitku vyskúšať . Chcela by som sa im srdečne poďakovať za krásny Vianočný darček a za úžasnú spoluprácu ktorú spolu máme . :)

Cenu masielok Vám bohužiaľ nepoviem ale odhadujem to do cca  5€ . 

A čo vy a Alverde ? Máte túto značku radi ? Mali ste od tento značky nejaké produkty ? Určite mi napíšte dole do komentáru budem sa tešiť . 

Majte sa pekne !

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.