nedeľa 4. januára 2015

MISSHA The Style Lip & Eye Makeup Remover



Ahojte . 

Neviem či si ešte pamätáte ale už je to nejaký ten čas čo som si objednala MISSHA box . Už som napísala pár článkov a dnes som si konečne našla čas aby som , pokračovala v ďalšom . 
V boxe boli zaujímavé veci ale niektoré som začala používať až neskôr keďže som chcela spotrebovať všetko čo som mala doma otvorené . 
A to je prípad aj toho dvojfázového olejového odličovača



zloženie : Water,Cyclomethicone,Butylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate,Polygonum Multiflorum Root Extract,Isohexadecane,Butylene Glycol,Sodium Citrate,Citric Acid,Sea Water,Poloxamer 184,Olea Europaea (Olive) Fruit,Oil,Portulaca Oleracea Extract,Morus Alba Root Extract,Fragrance,Benzalkonium Chloride,Benzyl Alcohol,Blue 1

S dvojfázovým odličovačom moc skúseností nemám . Vždy som pri odličovaní používala micelárnu vodu a nikdy som sa nesťažovala . Micelárnu vodu používam dodnes na pleť ale už nie na oči . Jednoducho moja Bioderma ma začala v očiach neskutočne páliť a sama si to neviem do dnes vysvetliť čim to je . 
Preto sa mi hodilo , že v boxe bol tento dvojfázový olejový odličovač ktorý by mal odlíčiť oči ale aj pery . Obsahuje extrakt z portulaky kapustovej , koreň morúšovníka bieleho a koreň rdesna mnohokvetého . 


Keďže toto je môj prvý dvojfázový odličovač musel si prejsť so mnou všetkým . Samozrejme prioritou ale bolo to , aby nepálil v očiach . Prvá použitie bolo ale niečo strašné . Zatriasla som fľaškou naniesla na tampón priložila ku oku a do niekoľkých sekúnd som utekala do kúpeľne aby som si oči vypláchla vodou . Takú bolesť čo som zažila by som neželala ani najhoršiemu nepriateľovi na celom svete . Neviem čo mi túto reakciu spôsobilo a ani som to nejako neskúmala . Ale predsa len dala som mu aj druhú šancu , a pri druhom použití sa nestalo nič . Jednoducho už ma oči nepálili .  Oči a aj očné okolie odlíči skvelo , nezanechá žiadne nečistoty . Stačí len priložiť chvíľku počkať a následne pár ťahmi zotrieť . Poradí si zo všetkým , aj s vodeodolnou riasenkou . Popravde veľmi ma zaujala informácia , že by odličovač mal odlíčiť aj rúž . Samozrejme že som to musela okamžite vyskúšať . Po celom dni mi na perách hlavne v kútikoch zostane rúž ktorý zaschne a občas je to boj odstrániť ho .


Preto som to vyskúšala . A ono to funguje síce som mala zvláštny pocit ale odstránil z pier všetko . Keďže ide o dvojfázový odličovač skladá sa z tekutiny a oleja . Po odlíčeni očí zostane okolie jemne mastné ale po chvíľke sa olej vsiakne . Nepostrehla som že by mi olej spôsoboval nejakú reakciu . Vôňa je veľmi príjemná nevtieravá . Pripomína mi nejaké kvety ale opisovanie vôni mi veru nejde . :)
Čo sa týka balenia ja veľmi praktické . Skladné vhodné aj na cestovanie . Určite sa nemusíte ani báť že by sa náhodou v batožine rozlial , obal je z pevného plastu takže nie je šanca , že by sa produkt rozlial alebo samovoľne vytiekol . 
Odličovač má 100 ml a jeho cena je 5,40 €. Zakúpiť sa dá na stránke missha.sk alebo priamo v kamennej predajni v Žiline . 

Určite mi dajte vedieť aký odličovač používate vy . Budem sa tešiť na Vaše komentáre . 

Majte sa pekne !

2 komentáre:

  1. Ja mám veľmi rada práve tieto dvojzložkové a môj top je dvojfázová odličovacia emulzia od Ryor :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Miška ďakujem za typ určite ak miniem tento pozriem sa na ten Ryor . Mám od nich jeden produkt a preto by bolo na čase vyskúšať aj niečo iné . :-)

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.