utorok 23. decembra 2014

○ Niečo pre potešenie ○ Part 8



Ahojte . :)

Rozhodla som sa že dnes si dáme odychovku v podaní fotiek ktoré som za poslednú dobu urobila . Je to taký prierez mojim mesiacom čo som videla a podobne . Ja osobne mám takéto posty rada a verím , že aj Vám sa páčia . Tak nebudem zdržovať a poďme hneď aj na to . :)


Kto v Vás sleduje facebook alebo instagram tak túto fotku už videl . Už je to asi dva týždne keď nie viac čo sme sa s kamarátkou rozhodli že skúsime upiecť makrónky . Bola to síce fuška ale aj zábava a na prvý pokus celkom aj vyšli len sa niekde stala chyba a naslo sa pár jedincov ktorý praskli ale inak boli jedlé . Neviem či sa v dohľadnej dobe odhodláme na ďalší pokus . :-)


Taká naša Vianočná klasika . Obľúbené Vianočné lízatká z Marks & Spencer používame ich na dekoráciu aj keď zväčša ich počas Vianoc zjeme . Sú skvelé len tá cena je trošičku prehnaná . Určite sa dajú kúpiť aj lacnejšie ale tak doma sme zvyknutý na tieto a kupujeme ich len raz ročne . 


Vždy keď začne December mením svoju klasickú šálku za Vianočnú . Tento rok som zháňala šálku zo sobom poviem Vám to je teda riadny problém nájsť takú šálku . Nakoniec som síce našla ale nie je úplne podľa mojich predstáv ale tak zvyknem si a za 0.99 € no nekúpte to . :) Ak by Vás zaujímalo je z Kauflandu . 


Keď sa stále pohybujeme v tej téme Vianoce budem pokračovať . Asi po milión rokoch som robila vonkajšiu výzdobu . Nie je to nič mega  krásne ale urobila som aspoň niečo . Vonku máme ešte zavesené svetielka ale potrebovali sme niečo aj na múrik tak som sa s tým trochu pohrala asi by som nemohla byť aranžérka . :)


Ďalšia výzdoba tento krát na stromček . Moja skvelá kamarátka vyrába takéto krásne vločky zo stúh a keďže sme potrebovali nejaké nový ozdoby na stromček poprosila som ju aby mi vyrobila niekoľko kusov . Popravde ju obdivujem aká je šikovná videla som ju ako na tom pracuje a je to teraz riadna makačka a preto som šťastná že takáto vločky budeme mať na stromčeku . :)


Pamätáte si ako som písala článok o Yankee Candle ? Popravde som si myslela že zostanem len pri jednej maximálne dvoch objednávkach . Po uverejnení článku som samozrejme musela urobiť objednávku . Ale potom som narazila v Piešťanoch na obchod kde predávajú práve Yankee Candle a odišla som domou s poriadnou kopou voskov . Neverila som tomu že sa z toho môže stať závislosť ale môže . Vosky páli neustále a aktuálne mám v aroma lampe Snowflake Cookie čo je neskutočne krásne vôňa . Vonia ako poleva na koláče síce sladko ale nevtieravo . Určite odporúčam skúsiť aspoň jeden vosk . :)


Presúvame sa ku takému odychovému nedeľnému ránu . Kedy som dostala so rúk novú EVU . Popravde Evu kupujem raz ročne a to vtedy keď je tam diár . Tento rok sa mi diár celkom páči . Aj keď minuloročný mi vyhovoval viac . Ma výber boli ak sa nemýlim tri farby biela, modrá a ružová . Samozrejme že som chcela biely diár , lenže každý jeden čo som chytila v obchode do rúk bol špinavý . Od výroby boli na ňom kvapky farby a to veru nevyzerá pekne . Preto som siahla nakoniec po modrom aj keď na svete skôr hádže odlesky do fialova . 


Neviem ako ste na to vy ale ja milujem VS . A keďže nedávno sa konala prehliadka v Londýne a konečne z nej je aj záznam jeden večer som strávila v spoločnosti Victoria´s Secert . Módne prehliadky sledujem už niekoľko rokou a vždy je to pecka . Všetko do detailov premakané pracuje na tom obrovský tím ľudí a tá finálne prehliadka veru vždy stojí za pozretie . 
Sledujete aj vy prehliadky VS ? :)


Ručne písané Vianočné priania majú niečo do seba . 
Jedno také mi poslalo aj DM-ko aj s malým prekvapením . 
Je to od nich veľmi milé a náramne som sa tešila . Masielka od Alverde určite využijem .


A ako vždy je mojím zvykom tento článok ukončíme nechtovým  okienkom . :) Toto sú nechty ktoré by som nazvala pred Vianočné. Už som nevedela čo si mám dať tak sme zvolili klasiku červené a jeden takýto bielo pásikavý . Osobne sa mi veľmi páčili a určite si ich ešte niekedy dám možno v inej farebnej kombinácii . :)


A toto sú aktuálne . Staré len niekoľko dní . Tu bol problém , že moja fantázia už bola na bode nula a nevedela som čo si mám za nechty dať - keďže mali byť Vianočné . Mali sme sme rôzne nápady ale nakoniec moja manikérka objednala nový strieborný gél tak som skončila pre takej "klasike " . Kombinácia strieborného kovu a čiernej nie je v mojom prípade krokom vedľa . Moja jediná podmienka pri týchto nechtoch bola , že musím mať aspoň jeden čierny keďže od kedy chodím na nechty vždy každé Vianoce mám čierne . Mne sa to páči a vždy sa na to teším . 
Určite mi napíšte či sa Vám takáto kombinácia páči ? :)



Tak a sme na úplnom konci . Verím že sa Vám článok páčil - a že som Vás nenudila . :) Určite mi napíšte čo ste za poslednú dobu robili vy - čo vás zaujalo alebo možno aj nahnevalo . Rada si Vaše komentáre prečítam . Budem sa na ne tešiť . 


Majte sa pekne ! 

2 komentáre:

  1. yankee candle vosky miluju, doma jich mám snad milion :D jsem také závislačka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vosky sú úplne super - síce spotreba čajových sviečok narastá ale oplatí sa to . Aj keď mám silné nutkanie kúpiť si klasickú yankee candle v skle , len ešte neviem ktorú vôňu . Aká je tvoja obľúbená ? :)

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.