pondelok 8. decembra 2014

ebelin čistič kozmetických štetcov



Ahojte . 
Rozhodla som sa že Vám dnes predstavím novinku od značky ebelin . DM-ko opäť  posielalo balíčky a tento krát som si v balíčku našla dva produkty . A o jednom si dnes čo to povieme . 




Čistenie štetcov je pre mňa trest keďže to zaberie pomerne dosť času . A preto som rada , že sa do drogérii dostal tento čistiť štetcov PINSELREINIGER od značky ebelin . Už dávnejšie som niečo podobné v drogérii hľadala ale márne a objednávať si čistič za drahé peniaze cez internet sa mi moc nechcelo . Takže som veľmi rada , že už niečo také v drogérii máme a že to môžem vyskúšať . 
Samozrejme každá z nás to asi pozná raz za niekoľko dní treba štetce čistiť a nie vždy je na to čas a aj chuť . Takže toto je skvelý pomocník práve v momente kedy sa mi nechce štetce čistiť . Ale to klasické čistenie štetcov šampónom tento produkt určite nenahradí . Skôr by som povedala že čistič je určený na také to denné čistenie medzi aplikáciami . Je super že len nastriekam na štetec nechám pár minút pôsobiť a potom utriem do pripraveného uteráka . Mám trochu lepší pocit a viem že štetce sú pripravené na ďalšie použitie . 


Primárne je tento čistič určený na čistenie štetcov na púder , líčka  a očí . Ale ja som ho vyskúšala na všetky štetce čo mám doma a nič sa s nimi nestalo . Po tom ako som čistič nastriekala a nechala pár minút pôsobiť začala som krúživými pohybmi odstraňovať nečistoty . Podľa mňa čistič odstráni všetku hrubú a viditeľnú špinu . Ale aj tak stále niečo na štetci je . A takúto nečistotu zo štetca dostane len šampón . Ale uľahčilo mi to určite prácu už nemusím tráviť toľko času pri umývaní štetcov . Na obale je jedno upozornenie tento produkt obsahuje látku ktorá sa nazýva tetramethylacetyloctahydronaphthaline (OTNE) - táto látka by mohla vyvolať alergickú reakciu . Mne osobne sa nič také nestalo za čo som samozrejme veľmi rada . Takže určite budte pri aplikácii opatrní a prečítajte si celý popis ktorý je uvedený na krabičke . A tiež je potrebné pracovať s týmto čističom niekde nad umývadlom . Ja som prvý krát čistila štetce v izbe a mala som mastný celý stôl takže odporúčam buď nejakú podložku alebo vážne prácu nad umývadlom . :) 


Oceňujem aj to že čistič pekne vonia . Síce cítim jemne alkohol ale to po čase vyprchá . Neviem ku akej vône by som to prirovnala . Je to jemná podľa mňa kvetinová vôňa aj keď ako som povedala v pozadí je cítiť alkohol . Ako som už písala čistiť je pomerne mastný čo som zistila až potom prvej aplikácii . Na jednej strane fajn keďže štetce čistenie nevysúša ale na druhej treba si dávať pozor kde s týmto produktom pracujete . 

Celkovo hodnotím čistiť pozitívne . Robí to čo som od neho čakala . A za cenu 3,99 € som popravde čakala niečo horšie ako nakoniec je . Som rada že takýto produkt konečne máme v drogérii a som ešte radšej že s ním prišla práve DM drogéria . :) 

A čo vy sa čistenie štetcov ? Máte doma nejaký čistič ? Určite mi napíšte dole do komentáru čo si myslíte . 

Majte sa pekne ! 

6 komentárov:

  1. Já sem čekala naopak něco lepšího :). Ale zahození není

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak podľa mňa za štyri eurá nemôže človek čakať kvalitu ako on nejakej svetovej značky . Na to že ide o čistič z drogérie je ale super za tie peniaze aspoň stojí vyskúšať . :)

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Ja používam výhradne detský šampón a následne klasický kondicionér ... Zo šampónom na vlasy som to skúšala dávnejšie a musela som vyhodiť štetec lebo zostal dosť drsný . Ale nie vždy mám čas na umývanie a sušenie štetcov občas to zaberie poriadne času a preto si mi tento čistiť hodí . Netvrdím že už neumývam štetce klasicky to naopak stále ich umývam ale tento produkt aspoň šetrí čas. Po nalíčený nastriekam čistiť utriem do utierky a nechám voľne vysušiť a môžem veselo používať a až potom napríklad cez víkend štetce všetky dôkladne umyjem . A naplno ho využijem aj pri líčení iných ľudí . :-) Má to svoje plusy aj mínusy .

      Odstrániť
  3. Na tenhle čistič mám taky zálusk, tak snad budu spokojená jako ty :)

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite skús ako som povedala na to ,že ide o čistič z drogérie ja fajn . A vôbec nestojí nejako hrozne veľa takže na skúšku určite odporúčam . :)

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.