pondelok 1. decembra 2014

bh cosmetics ◘ 32 Color Palette Lip Gloss ◘ edition Christmas tips





Ahojte , 
dnes to bude  o značke bh cosmetics . Presnejšie o palete leskov na pery .





Ako už viete na otestovanie som dostala niekoľko produktov na pery . O rúži si môžete prečítať TU . Musím ale povedať že všetky produkty ma dostali . Paleta obsahuje 32 leskov na pery . Asi viete nie som moc leskový typ ale u tejto palete je skrátka niečo inak . 


Ale začnime pekne po poriadku . Ako som povedala paleta obsahuje 32 leskov na pery . Je to široká škála odtieňov s ktorou sa človek dokáže vážne vyhrať . Niekoľko nude odtieňov , pomerne veľký výber červených ale aj ružových odtieňov . Niektoré obsahujú shimmer alebo trblietky ale sú tam aj odtiene ktoré sú bez . Je to vážne paleta s ktorou si človek vystačí . Výhodou je že ak ma nejaký odtieň začne nudiť a nevie si vybrať iný skrátka zmiešam niekoľko leskov dokopy a mám úplne nový odtieň . 
Niekde nie je napísané že sa to nemôže . Práve naopak miešaním nových odtieňov sa len začína zábava . Teda pre mňa osobne . Rada kombinujem viac odtieňov . Nikdy sa mi ale nepodarí namiešať rovnaký odtieň . Asi si to začnem zapisovať . :)



Paleta obsahuje či už jemné odtiene ale aj výrazné . Nie som typ ktorý nosí výrazné červené pery . A popravde doma nemám žiaden červený rúž . A keďže v tejto palete je hneď niekoľko odtieňov červenej naučila som sa nosiť aj tú . Najviac nosím práve tmavý červený odtieň ktorý by som mohla možno nazvať aj burgundy práve na jeseň som ho nosila vždy keď som išla niekam von .
Samozrejme sú v palete aj iné odtiene . Ako som povedal od nude cez ružovú, červenú až po fialovú alebo oranžovú . 


Keď sa povie  slovo lesk - predstavím si hmotu ktoré neskutočne lepí . A to je vlastne aj dôvod prečo lesky moc nenosím . Lenže v tomto prípade to tak nie je . Lesky vôbec nelepia a ešte k tomu pomerne dosť aj vydržia na perách . Konzistenciou mi skôr pripomínajú rúž a nie lesk . A to sa týka všetkých 32 odtieňov.  Aj keď dva odtiene jemne lepia ale dá sa to v pohode prežiť . Všetky odtiene dobre držia na perách a v pohode dajú so mnou niekoľko hodín . Čo je na  lesk pomerne slušné. Nevýhoda je len tá že ak lesk zmizne z pier - čo sa samozrejme bežne dej  nemôžem si ho už opätovne aplikovať . Keďže by bolo pomerne zložité nosiť v kabelke celú paletu . Ale ak má niekto veľkú kabelku môže nosiť paletu u seba :-) . Táto paleta sa podľa mňa hodí pre ľudí ktorý líčia, aj ja sem tam nejakú kamarátku líčim takže túto paletu využijem . Používam ju na seba ale aj na iných a naučila sa ju používať aj mama takže už nemusím kupovať žiadne rúže zvlášť pre ňu a zvlášť pre seba . Čo sa týka aplikácie preferujem štetec pred prstami . Keďže je to omnoho ľahšie . Skúšala som aj prsty ale nebolo to také dobé ako so štetcom . Takže z mojej strany jednoznačne odporúčam nejaký štetec - nie len že je to precíznejšie a krajšie ale aj omnoho hygienickejšie ako prsty. 
Tak ako aj rúž ani táto paleta leskov nemá žiadnu vôňu . Čo mne osobne vyhovuje aj keď som si na to musela zvyknúť . Určite je to aj super typ na Vianočný darček či už pre mamu alebo kamarátku . Alebo si môžete urobiť radosť sami sa zaobstarať si ju pod stromček pre seba . :)

Paletu zoženiete na stránke bhcosmetics.sk a cena je 11,96 € čo mi príde ako super cena za toľko leskov na pery . 

A čo vy a bh cosmetics ? Už ste ju zaregistrovali na našom trhu ? Určite mi napíšte dole do komentáru budem sa tešiť . 

Majte sa pekne ! 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.