streda 5. novembra 2014

L'Occitane En Provence • Krém na ruky Bambucké maslo Limetka




Ahojte , dnes tu mám pre Vás nový článok . O kréme na ruky ktorý som si plánovala kúpiť už dosť dlho a konečne som sa ku tomu dokopala . :-)

 Huráááááá !  Poďme na to .







Keď som pred týždňom aj niečo bola v Bratislava na DM Blog - Evente skočila som do Auparku . Prvý dôvod bol ten že som išla pozrieť či už náhodou nie je otvorená predajňa M.A.C. čo ešte nebola a druhá že som chcela skočiť do L'Occitane  . Tak aspoň návšteva L'Occitane  mi vyšla . Do M.A.C-u pôjdem teda možno až cez Vianoce . Ale urobila som si radosť a kúpila krém na ruky od L'Occitane. O krémoch tejto značky som počula len samú chválu . A preto som si povedala , že to skúsim aj ja . Keď som prišla do predajne slečna predavačka hneď prišla ku mne či mi poradí a podobne . Úprimne sa priznám nemám to moc rada , keď ma otravujú predavačka ja chápem je to ich práca ale predsa len. Musím mať svoj priestor na nákup . Neviem ako to je u Vás ale ja rada nakupujem sama . 

Lenže asi som nečakala také množstvo vecí . Preto som potom poprosila slečnu predavačku o radu a pomoc. Vedela som že chcem krém na ruky s bambuckým maslo ale chcela som ešte niečo svieže . Samozrejme slečna hneď siahla po niekoľkých krémoch a okamžite mi ich dávala na ruku aby som si vedela predstaviť vôňu . Je dobré že takýmto spôsobom si môžete krém vyskúšať . Lenže už asi po tretom kréme som nemala miesto na ruke a všetky vône sa mi zlievali do jednej . :-) Ale to nebola jej chyba .
Nakoniec padlo rozhodnutie - beriem si s vôňou limetky . Cielene som išla do predajne s tým že chcem sviežu vôňu a bodovala naplno práve limetka . Vzala som si len cestovné balenie, čo je škoda . Ale vlastne neviem či tento krém sa predáva aj vo veľkom balení . Ak áno mala som si ho brať hneď . 


Keďže sa blíži zima potrebujem krém ktorý je hustejší . A aj to bol dôvod prečo som si ho vybrala . Krém má v sebe 20% bambuckého masla , takže je pomerne dosť hustý . Vonku už býva pomerne chladno a moje ruky tým trpia . Síce nepraskajú ale cítim vždy jemné štípanie . Preto vždy pred tým ako sa chystám von si krémujem ruky . Keďže tento krém mám v cestovnom balení je šikovný práve do kabelky . Nezaberá miesto a to sa mne vždy hodí . :-) Čiže ak aj Vás trápia takéto problémy určite odporúčam . Krém sa aj pomerne rýchlo vsiakne . Vôňa vydrží ešte minimálne hodinu a pol na rukách . Prekvapilo ma to že nezanecháva žiaden mastný film . Predsa len som asi čakala že budem mať ešte dlho mastné ruky . Ruky sú hladké a jemné .


Osobne mi stačí na moje počudovanie pomerne málo krému . Občas miniem krém za pár týždňov lenže tu mi stačí nejako záhadne málo . Prikladám to tomu že krém obsahuje bambucké maslo a asi preto nepotrebujem použiť na ruky tonu krému . Mne osobne to vyhovuje keďže asi ho tak skoro nespotrebujem .  Obal sa síce tvári ako hliník ale je to plast ale pomerne mäkký plast . Ale nemám strach že by sa v kabelke nejakým spôsobom pukol alebo vytiekol . 

Cena tohto krému je 7,50 € a má 30 ml . Musím povedať že cena je primeraná . Ja osobne som veľmi spokojná a už teraz premýšľam nad tým akú vôňu si ešte neobstarám . 

Ale mám tu aj celkom fajn typ za dobré peniaze . Balea a jej krém ktorý sa nazýva Koncentrát na ruky s obsahom oleja Babassu ( Hand Konzentrat mit Babassuol ) . Ak natrafíte na červeno modrý krém ktorý ma na obale vločku neváhajte ! Tento krém síce nemá žiadnu vôňu ale mám ho tak isto veľmi rada . Má taký istý účinok ako krém od  L'Occitane .  A ešte je k tomu aj o dosť lacnejší . 

A čo vy ? Mali ste už niečo od značky L'Occitane ? Aký produkt Vás najviac zaujal ? 
Určite mi napíšte dole do komentáru . :-)



Majte sa pekne ! ♥ 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.