utorok 5. augusta 2014

Maybelline Color Whisper


Ahojte. 

Dnes tu mám opäť článok v ktorom Vám predstavím rúž ktorý mám doma už nejaký ten čas. Ako asi viete som totálne závislá na všetkom čo sa dá používať na pery. Čiže rúže, balzamy - skrátka všetko musím mať . 

Tak poďme na to. ☺




Už asi podľa názvu je jasné o čo v tomto článku pôjde. Ide o slávne Color Whisper od značky Maybelline . Osobne som sa im pomerne a úspešne vyhýbala . Ale nepodarilo sa. Už je to podľa mňa aj rok čo sa na trhu objavili tieto rúže, teda skôr by som to nazvala balzamy zo skvelou pigmentáciou . V Amerike ale aj u nás bolo okolo toho veľký boom. Každá Americká blogerka ich ospevovala aká je to skvelá vec a že už nič iné nepoužíva . Ale asi to poznáte.


A asi aj to bol dôvod prečo som si tento rúž v tom období nekúpila. Nie som typ človeka , ktorý okamžite beží do drogérie a kupuje všetko čo sa na internete objaví . Ja som počkám kým opadne ten začiatočný boom a potom si to kúpim. Hold som asi iná. ☺ 
Ale teraz sa už venujme rúžu . Ja som si v drogérii vybrala odtieň 120 PETAL REBBEL je to typická barbie farba. Uznávam takú som doma nemala. To bol dôvod prečo som si kúpila práve tento odtieň. Odtieň je to naozaj krásny žiarivá ružová farba, ktorá je ako na leto stvorená . A ak je človek opálený tak je táto farba ešte krajšia . 

možno sa zdá že nemám na perách nič
ale verte mám tam práve tento rúž
Ako som už povedala. Color Whisper je skôr zafarbený balzam ako rúž. Ja osobne mám rada rúže. Ale konzistencia tohto balzamu mi neprekáža. Ale uznávam na balzam je táto vecička skvelo pigmentovaná. Je trochu mastnejšie konzistencie čiže pery aj hydratuje. Na perách mi vydrží zhruba 2-3 hodiny. Mňa uchvátila hlavne jeho farba, nemôžem si pomôcť ale je to farba ktorú som vo svojej zbierke nemala. Čo je výhoda tohto produktu dá sa skvelo vrstviť. Ak nanesiem jednu vrstvu na perách je jasne vidieť ale nie moc intenzívne . Ale ak dám dve a viac vrstiev tak farba žiari omnoho intenzívnejšie. Takže za vrstvenie mu dávam veľké plus. 

Vôňa je veľmi zaujímavá sladká. Taká typická vôňa ktorá sa používa práve pre produkty na pery. Čiže sladká s nádychom nejakého mne osobne neidentifikovaného kvetu. 

V tomto momente som vlastne aj rada že som si Color Whisper  zaobstarala . A som aj rada že som prežila ten obrovský boom, síce neodolala som ale neľutujem. Pri najbližšej návšteve drogérie si zaobstarám ešte jeden odtieň. Taký ktorý budem nosiť v zime . 


Cena : 3, 99 €
Miesto zakúpenia : DM drogérie 



A čo vy a Color Whisper ? Určite mi napíšte dole do komentáru. 


Verím že sa Vám článok páčil. 

Majte sa pekne ! ♥


2 komentáre:

  1. Mám doma 2 kúsky ale konzistencia mi nevyhovuje. Najradšej mám Revlon Lip Butter, pomali sa mi rozrastá zbierka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nad Revlonom som začala premýšľať aj ja len je horší v dostupnosti ale musím povedať že ma láka čoraz viac a viac.

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.