sobota 26. júla 2014

Pleva ❋ Pleťová voda s materskou kašičkou ❋




Ahojte. 

Rozhodla som sa Vám povedať čo to o pleťovej vode s materskou kašičkou od značky Pleva




K tejto značke som sa dostala doslova náhodou. Skrátka som si objednávala nejaké produkty a aby som si neobjednávala len dve veci prihodila som do košíka aj túto pleťovú vodu. Zaujala ma hlavne tým že je vyrobená z materskej kašičky. Nič také som ešte neskúšala a preto som to prihodila do košíka. 


Hneď ako prišiel balíček začala som testovanie. Prvé použitie bolo doslova zvláštne - pleťová voda dosť zaujímavo vonia. Je to niečo nezvyčajné hneď mi to udrelo do hlavy. Nejaký čas som s vôňou bojovala ale teraz je to , už celkom znesiteľné . Táto  pleťová voda obsahuje materskú kašičku ktorá je bohatá na bielkoviny , minerálne látky , vitamíny a enzým. Všetky tieto látky podporujú vyživenie a prekrvenie pleti. Ja túto vodu používam na dočistenie pleti . Po všetkých krokoch mojej večernej rutiny ešte pred nanesením krému použijem práve túto vodu. Pleťová voda moju pleť dočistí a zanechá jemnú. 


Osobne mne vyhovuje táto voda práve na dočistenie pleti. Keď použijem micelárnu vodu a iné produkty vtedy nastane čas aj na túto vodu. Stalo sa mi raz že som cestovala na pár dní mimo domou a vzala som si len túto vodu. Vzala som si ju práve pre jej malé šikovné balenie ktoré nezaberie veľa miesta. Namaľovaná alebo teda nalíčená som bola minimálne. Ale voda mala problém aj s riasenkou ktorá vôbec nebola vode odolná. Čiže som si chvíľku ťahala oko ale prežila som. Čiže na to prvé odmaľovanie ju neodporúčam ale ak hľadáte niečo na dočistenie pleti, môžem vrelo odporúčať. Ja som túto pleťovú vodu použila aj ma miešanie masky v prášku. Mala som nejakú vzorku masky a práve touto vodou som ju zmiešala. Na pleti sa správala aj s kombináciou masky normálne. Nemala som žiadne začervenanie ani alergickú reakciu. 

Takže ako som už povedala ja som osobne spokojná, aj keď ďalšie balenie si neplánujem kúpiť. 

Cena : 3,40 €
Obsah : 120 gramov 
Produkt som zakúpila : www.maxcare.sk


Tak a sme na konci. Verím že sa Vám táto mini recenzia páčila ... 

A inak čo vy a značka Pleva ? Počuli ste už o nej ? Máte nejaké skúsenosti ? Aké produkty Vás naviac zaujali ? Určite mi dajte vedieť dole do komentáru. 


Majte sa pekne. ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.