sobota 24. mája 2014

E.L.F. ○ Quattro Pretty ○




Na začiatok želám krásny víkend. Keďže mám pomerne dosť času aj keď u nás doma sa robí generálna úprava, povedala som si že vám čo to napíšem o E.L.F. očných tieňoch. Tieto tenie som si kúpila ešte cez veľkú noc keďže na stránke ELF bol výpredaj a chcela som si kúpiť nejaké štetce povedala som si že si toho kúpim viac a ako som preklikávala ponuky našla som aj očné tiene za pomerne super cenu ktorú vám ešte ale nepoviem.

Takže aké som vlastne ulovila tiene? Čítajte ďalej a určite sa dozviete viac. ☺




Kúpila som si dva rôzne odtiene presnejšie v jednej krabičke sú až štyri odtiene či už ružovej alebo hnedej. A ako to vlastne začalo? To ako bol výpredaj som už hovorila ale začalo to tak že už som mala v košíku štetce a potom ma napadlo že by sa mi hodili aj nejaké tiene. A ešte už mám doma paletku neutrálnych tieňov od MUA recenzia tu, povedala som si že si dokúpim aj o niečo veselšie farby. A práve pretom som ako prvé prihodila do košíka paletku v ružovom odtieni ale potom som si povedala že nestačí a prihodila som si aj hnedú. Predsa hnedých tieňov nie je nikdy dosť. ☺




A ako prvé vám predstavím práve ružovú Quattro paletku. Paletka obsahuje štyri tiene dva z toho sú matné a dva majú šimer.  Matné tiene sú biely a taký ružový no skôr by som povedala že je jemne do marhuľkova a zvyšné dva zo šimerom sú fialovo-ružový a ružový. Ja mám oveľa radšej keď sú očné tiene matné ale nevadia mi ani tie zo žimerom. Dajú sa použiť či už jednotlivo alebo sa nalíčite celou paletkou naraz.
Ja ich kombinujem dá sa povedať ako sa mi chce. Ak ráno nestíham dám si len jeden tieň a keď mám pre zmenu ráno čas ( nastáva sa často ) tak sa s tieňmi na oku hrám a použijem aj všetky. Od paletky som neočakávala skoro nič, keďže ELF má aj dobré a aj zlé produkty nevedela som do akej kategórie mám zaradiť tieto tiene. Ale úprimne ma prekvapili. Pigmentácia je u všetkým pomerne dosť fajn, najviac ma prekvapila biela ktorá je neskutočne pigmentovaná. Ale aj zvyšné tri sú super. Dá sa s nimi nalíčiť či už výrazne alebo jemne. Ja vždy pod ne používam bázu keďže mám mastné viečka, inak by mi tiene nevydržali. S bázou dajú so mnou v pohode celý deň v práci. Jediná chyba týchto tieňov je v tom že sa drolia. Vôbec si nedokážem vysvetliť prečo sa to deje ale skrátka keď si ich nanášam na viečko tiene sa zdrilia samozrejme snažím sa preto dávať si jemnejšiu vrstvu. Ale prežijem to celkovo som spokojná a za 1,34 € som neočakávala žiaden zázrak. Ako som povedala milo prekvapili . 



A ako ďalšie som si kúpila tak isto Quattro očné tiene ale tento krát v hnedej farbe. Tieto farby neviem prečo sa mi skôr hodia na jeseň. Hneď ako som ich uvidela som si povedala že túto farebnú kombináciu využijem práve na jaseň. Aj tieto očné tiene obsahujú dva matné tiene a dva tiene zo šimerom. Tie matné tiene ktoré si zlatý a svetlo hnedý  sú s pygmentáciou asi na úrovni mínus sto bodov už podľa fotky je vidno že nie je vidno nič ☺ ( verím že ste toto slovné spojenie pochopili ) zvyšné dva tiene ktorými sú tmavo hnedý a o niečo bledší hnedý  sú zo šimerom majú celkom fajn pygmentáciu. Predsa asi to bude aj tým že ide o tmavšie tiene. Ale asi vždy je to tak bledšie tiene sú menej pygmentované ako tie tmavé. S výdržou sú na tom presne tak isto ako ružové tiene. Ak si dám podkladovú bázu vydržia mi celý deň, priznám sa bez podkladovej báze som to neskúšala a ani to neplánujem skúšať. Jediná vec ktorá u týchto hnedých tieňov je iná ako u tieňov pred tým je to že tieto tiene sa vôbec ale že vôbec nedrolia. Nechápem ako je to možné ale pri týchto tieňoch sa mi to nedeje, čo som samozrejme veľmi rada aj keď ich momentálne v lete asi moc nevyužijem. Ale ich čas ešte len príde na jeseň, alebo v nejakom chladnejšom počasí. Cena týchto tieňov bola taktiež 1,34 €. 
Aj s týmito tieňmi som veľmi spokojná za tú cenu za akú som ich kúpila sa veru nesťažujem. Určite ich využijem. 


Tak a sme na konci. Verím že sa vám recenzia páčila. 

A čo vy a vaše skúsenosti s kozmetikou ELF? Máte od nich nejaké produkty? Určite mi napíšete dole do komentáru. 


Ja sa lúčim, užite si víkend a ja sa ozvem čoskoro. 

Pa. ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.