sobota 5. apríla 2014

TAG " O spánku"



Ahojte, dnes si dáme TAG. Dne tu bude TAG o spánku. Povedzme si úprimne spánok má rád každý, a hlavne keď je dlhý a dobý. Ja som doslova spachtoš tak sa poďte so mnou pozrieť na otázky ktoré sú v tomto TAG-u. ☺




1. Máš mäkký alebo tvrdý matrac? 
Mám tvrdý matrac. Moja posteľ nemá ani tri roky takže matrac je stále tvrdý a kupovali sme práve taký matrac aby sa používaním neničil takže je tam použitá nejaká technológia ktorá zabraňuje tomu aby matrac mäkol. 

2. Závesy alebo rolety máš zatiahnuté alebo odostreté? 
My máme vonkajšie rolety, vždy pri spánku mám rolety zatiahnuté keďže ja musím mať v izbe totálnu tmu. A tým že máme rolety vonku mám v izbe tmu aj cez deň takže vždy keď spím nikdy neviem či je deň alebo noc. ☺

3. Zaspávaš na pravom alebo ľavom boku, alebo na chrbte?
Ja zaspávam od malička na bruchu. Keď si ľahnem do postele vždy ležím na ľavom boku ale po chvíľke sa dám na brucho a v tom momente spím. ☺ 

4. Potrebuješ veľa spánku alebo ti stačí len pár hodín? 
Potrebujem aspoň 8 hodín spánku ak nemám 8 hodinový spánok tak je to so mnou k nevydržaniu. 

5. Pyžamo alebo nočná košeľa? 
Pyžamo aj keď cez leto spím len v tričku s krátkym rukávom. ☺ 

6. Pozeráš v posteli TV?
Nie nepozerám keďže v izbe TV nemám. Ale sem tam si pozriem nejaký seriál alebo film  v notebooku a pri tom ležím v posteli. 

7. Chrápeš/ mľaskáš alebo rozprávaš? 
Ako kedy. Sem tam mi mama povie že som v noci chrápala ale ja o tom neviem keďže som spala. Je pravda že keď som bola malá tak som veľmi často rozprávala zo sna, ale teraz sa to už nedeje. ☺ 

8. Koľko podušiek a prikrývok máš v posteli?
Podušiek mám pomerne dosť tri malé plus jednu veľkú a prikrývok mám jednu a tou je cez zimu paplón a v lete moja obľúbená deka. 

9. Delíš sa s niekým o posteľ alebo spíš sama? 
Spím sama. 

10. Čo nutne potrebuješ k tomu aby si zaspala? 
Tmu, ticho, podušky a môjho soba. Áno mám 20 rokov a spím s plyšákom teda on vždy skončí aj tak na zemi. Soba mám asi od 9 rokov takže je to vec bez ktorej nejdem ani na dovolenku. ☺ 



Tak verím že sa vám tento TAG páčil a inak budem rada ak mi napíšete čo k spánku potrebujete vy? 
Ja sa budem tešiť z vašich odpovedí a ozvem sa čoskoro. ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.