štvrtok 13. marca 2014

• Maybelline Color Tattoo •



Ahojte, už podľa názvu je jasné o čom bude tento post. Asi každý z nás pozná Color Tattoo. Legendárne krémové očné tiene od Maybelline. 



Ja som svoje prvé Color Tattoo dostala na Vianoce. Dá sa povedať kúpila som si ich na Vianoce. ☺ 
Ako som chodila okolo regálu a pozerala  na koniec ako po pol hodinovom rozhodovaní som hodila do košíka odtieň 65- Pink Gold
A otvorene musím povedať že keď ich otvorím vážne vyzerajú ako ružové zlato. Z toho som veľmi nadšená. 


Ja som sa to týchto očných tieňov zamilovala hneď ako som ich naniesla na oči. Keď začal ten veľký boom okolo color tattoo mala som pocit že je to len prehnane nafúknuté a že to nebude mať naozaj taký efekt ako každý hovoril. 

Ale mýlila som sa ! Ten efekt to vážne má, tieto očné tiene sú dokonalé. Na očiach držia ako pribité, skvelo sa nanášajú na viečka a hlavne sú krémové. Takže pod tieto tiene nepotrebujete žiadnu bázu ani nič podobné. 

Skrátka ich nanesiete na oči a aj po niekoľkých hodinách stále držia a nie sú zliate ani nič podobné. 






Ako je vidieť aj na obrázku, je to vážne krásna ružová farba. Nie som veľká milovníčka ružovej, nikdy som ju nemala nejako extra rada a na očiach som si ju nevedela nikdy ani len predstaviť. Ale po tom ako som si kúpila tieto color tattoo nosím ich skoro stále. Väčšinou ich nosím do práce čiže to je každý deň. Síce som v nej len štyri hodiny ale poviem vám nabehám sa tak ako keby že pracujem osem hodín vkuse. ☺ A práve preto sa mi tieto tiene hodia, keďže vydržia v pohode niekoľko hodín a nemusím sa strachovať že vyzerám ako nejaké neviem čo. ☺ Skrátka ráno vezmem štetec tieto tiene dám na oči a utekám. Keďže si každí ráno dávam na čas žiadne väčšie kreácie na očiach si dovoliť nemôžem. ☺ 



Ja som s týmito tieňmi veľmi ale veľmi spokojná. A ak je tu niekto to by sa bál ich použiť. Môžem s rukou na srdci prehlásiť že sú to nie najlepšie očné tiene aké sú na trhu. Teda podľa mňa áno. ☺

Veď si to zopakujme : maslová konzistencia, super výdrž, vôbec sa nezlievajú , držia bez akejkoľvek báze, samotné tiene môžete použiť ako bázu pod očné tiene aby bolo vaše líčenie výraznejšie. 
Takže myslím si že tieto očné tiene spĺňajú všetko čo ja od očných tieňov vyžadujem. 

Ak mám byť úprimná cenu si už moc nepamätám ale myslím si že do 5 € tieto očné tiene určite stoja. 
Podľa mňa primeraná cena za super kvalitu. 






Tak verím že sa vám táto recenzia na tiene ktoré všetci poznáme páčila. ☺ 

A inak čo vy a Color Tattoo? Máte doma nejaké? Aké odtiene sa vám páčia? Budem rada ak mi napíšete do komentáru vaše odpovede. ☺

Ja pridávam ešte foto niektorých Color Tattoo ktoré sa osobne páčia veľmi mne. ☺


zdroj foto: google


                                    Tohto ročná jarná kolekcia zdroj foto: Temptalia 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.