nedeľa 12. januára 2014

TAG " Čo mi vonia"?



Ahojte. Dnes je nedeľa a ja oddychujem a naberám silu na ďalší pracovný týždeň. A práve preto som sa rozhodla že dnes urobím ďalší TAG. Tento krát ide o tag ktorý napísala ďalšia moja veľmi ale veľmi obľúbená youtuberka Dorota Noon. 


Tak poďme na to! ☺


1. Máš rada také vône, čo moc nevoňajú? ( bezparfemácie)
    Ak mám byť úprimná moc to neriešim. Mám doma nejaké veci ktoré vôbec nevoňajú nevadí mi to ale ani to nepreferujem. Aj keď vždy výhradne používam na odličovanie len detské obrúsky do babylove a tie nevoňajú. 


2. Máš rada čokoládovú/ kokosovú/ vanilkovú vôňu?
    Mám rada veľmi kakaové maslo od Balei už mám asi druhé balenie. Znesiem ešte ako tak kokosový telový šampón ale vanilkové kozmetické produkty nie. Milujem všetko čo je vanilkové a dá sa jesť ale dávať si na sebe niečo vanilkové to nie. Potom si prídem ako nejaká svadobná torta alebo tak. ☺



3. Máš spojené vône s ročným obdobím?
    Čo sa týka nejakých krémov, masiel, šampónov alebo solí do kúpeľa dá sa povedať že áno. Asi by som si cez leto na seba nedala krém čo vonia po škorici alebo v zime by som nepoužívala nejaký pomarančový šampón. Ale čo sa týka parfémov tu nejaký rozdiel nerobím, ja si dávam parfémy podľa nálady a nie ročného obdobia. ☺

4. Aké vône používaš a aký deodorant?
    Momentálne používam najnovší prírastok do rodiny a to parfém od Salvatora Ferragamo Incanto Shine



je to príjemná letná vôňa kde sa spája ananás s bergamontom a mučenkou. Jemne sa k tomu pridáva pivonka, frézia a broskyňa a zakončuje to céder ambra a pižmo. Nie je to nič ťažké a silné. Práve naopak je to veľmi jemné a ľahké. Pre mňa dokonalé.




A ako deodorant tu mám rexonu a addidas klasika u mňa stále vône. 








5. Máš rada ovocné vône? a aké najviac?
    Myslím si že túto otázku som zodpovedala pred tým. Áno mám rada ovocné vône preferujem ich. Ako som povedala teraz používam parfém od Salvatore Ferragamo- Incanto Shine. Pred tým som mala Replay Your Fragrance! For Her ale asi najviac čo ma dostala bola vôňa Dolce & Gabbana Light Blue teraz šetrím aby som si ju mohla opäť zaobstarať. ☺

6. Máš rada vonné sviečky?
    Áno som maniak na sviečky. Momentálne páli doma klasické sviečky od Ikei ale hneď ako príde výplata vrhám sa na objednávku sviečok od Yankee Candle počula som na ne len samé chváli. A čo by som to bola za správnu blogerku ak by som nemala doma aspoň jednu Yankee Candle. ☺

7. Keby si si mohla vybrať... korenené, kvetinové, svieže, sladké, ovocné vône, aké by to boli?
    Svieže, jemne sladké, ovocné vône to je moja naj kombinácia. 

8. Čo z tvojej kozmetickej zbierky ti najviac vonia?
     Najviac asi krémy. A potom balzamy.

Pomarančový od Balei a EOS lemon drop. 
Tieto dve veci používam najčastejšie. 








9. Ktoré rúže ti voňajú?
     Tu mám tri produkty. Dva tú od Dermacolu a skôr sú to také balzamo rúže modrý vonia ako broskyňa a žltý ako jahoda. A potom tu mám rúž od RIMMEL-lu z rady Kate v odtieni 03 a ten mne osobne pripomína nejakú sladkosť ale neviem akú. ☺


10. Voňajú ti laky na nechty a odlakovače?                                                                                                   Nie nevoňajú kedže mám gélové nechty. ☺ Ale veľmi mi vonia olejček ktorý používam na kožu okolo nechtov. Vonia to presne ako huba buba žuvačky. ☺


Tak dúfam že sa vám tento TAG páčil. Dnes mi to dalo celkom zabrať. Verím že ste sa dnes o mne dozvedeli čo mi vonia a budem rada ak mi dáte dole do komentáru vedieť čo vonia vám. ☺
Ja sa budem veľmi tešiť na vaše odpovede tak sa nehanbite a napíšte mi to. ☺

Želám vám ešte príjemnú nedeľu a úspešný štart do nového týždňa. 
                                                  ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.