sobota 4. januára 2014

○ E.L.F. Super Glossy Lip Shine ○


Ahojte, po nejakej dobe sa opäť ozývam. Prepáčte že neboli žiadne recenzie ani nič iné, ale skrátka nemala som čas. 
Ešte začiatkom týždňa som si spravila objednávku na kozmetiku od E.L.F. veľa som o nej počula tak som ju chcela vyskúšať. Objednala som si tri veci štetec, bázu pod očné tiene a lesk na pery ( áno ja a lesk na pery ☺) ja veľmi často lesky nepoužívam toto je asi prvý lesk čo som si kúpila od svojich 16 rokov. Väčšinou používam rúže alebo balzamy ale lesky moc nie. 
Ako som sa preklikávala stránkou povedala som si že dám teda šancu aj nejakému lesku. 




Kúpila som si lesk z rady Essential v odtieni 2806 PINK KISS. Už podľa názvu je jasné že ide o lesk ružovej farby, veľká a aj posledný výhoda je že tento lesk má SPF 15 čo je myslím si pomerne slušné. 
Ale ak mám byť úprimná je to asi najhorší lesk na pery aký kedy bol. Vonia síce krásne po ovocí ja mám takéto vône veľmi rada. 
Ale čo je úplne ale že úplne zle je to že neskutočne lepí, je to ako keby že si na pery nanesiete lepidlo a idete s tým von. Dávala som mu viac ako jednu šancu ale stále rovnako nechutne lepí. Je to pre mňa veľké sklamanie. 




Lebo jeho farba sa mi vážne veľmi páči. Je to taká letná príjemná ružová farba s jemnými striebornými odleskami. 
Čo sa týka aplikátora je to úplne klasický vytláčací. 

Ako som povedala možno je to tým že ja lesky nepoužívam a preto mi vadí to že lepí ale nemyslím si že by mal lepiť až tak extrémne. 

Výdrž je pomerne slabá, nevydržal mi ani dve hodiny a to som ani nepila ani nejedla. 






Neviem ale tento lesk je pre mňa sklamanie. A myslím si že už si tak skoro žiaden lesk nekúpim. Ale teda asi si už nekúpim žiaden lesk od E.L.F. možno vyskúšam iný alebo viete čo, budem rada ak mi napíšete aké lesky používate a aký by ste mi odporúčali. Určite dám na vaše rady a nejaký si kúpim, predsa nemusím hneď zanevrieť na všetky lesky. ☺

Koho by zaujímalo tak objednávku som robila z tejto stránky. Dodanie bolo pomerne rýchle, aj keď boli sviatky balíček mi prišiel asi do 3 dní. 

Cena lesku je 1,34 € za 12 gramov.



Tak a to je na dnes všetko. Mám taký pocit že toto je moja prvá negatívna recenzia na produkt. Čo sa hrozne mrzí ale hold nie všetko je vždy kvalitné. 


Apropo budem rada ak mi napíšete aké máte skúsenosti s touto značkou, či už ste od značky e.l.f. mali nejaké produkty. Budem rada ak mi dáte vedieť dole do komentáru. 





Peknú sobotu. 
          ♥







Instagram
facebook





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.