sobota 28. decembra 2013

WELEDA Granatapfel Regenerations- hancrame



Ahojte, dnes tu mám opäť recenziu na krám na ruky od firmy WELEDA.

O tejto značke som už písala tu.
Tak sa teda pustíme do toho. ☺





Zloženie: voda, sezamový olej, glycerín, alkohol, glyceridy mastných kyselín, bambucké masku, slnečnicový olej, kyselina stearová, olej zo semien granátového jablka, výťažky z prosa siateho, okvetných lístkov slnečnice a koreňa listnatca tŕnistého, nezmydliteľná časti avokádového a olivového oleja. xantán, zmes prírodných éterických olejov. 




Regeneračný krém na ruky z Granátového jablka. Krém regeneruje, hojí a brzdí starnutie pokožky. Krém obsahuje sezamový olej ktorý pomáha predchádzať pigmentovým škvrnám. Taktiež obsahuje účinné prírodné oleje ktoré podporujú pevnosť pokožky. 
Hneď ako som krém otvorila zaujala ma jeho veľmi výrazná vôňa. Síce nič umelé ale už na môj vkus moc silné. Mám veľmi rada výrazné vône a hlavne ak sú výrazné krémy, ale skrátka pri tomto kréme je táto vôňa až moc prehnaná. Ale tak niekomu to môže prekážať a niekomu zase nie. Je to podľa vkusu. 


Ale práve naopak hydratácie tohto krému je priem výborná, a to vôbec nepreháňam. Ruky mám po tomto kréme hebké a veľmi dobre vyživené . Veľké plus je aj to že tento krém nezanecháva žiaden mastný film na rukách. To mne vyhovuje, asi to poznáte nanesiete si krém na ruky a automaticky hneď niečo chytíte do ruky. Tento krém nezanecháva žiaden mastný povlak takže hneď po nanesení na ruky môžete bez problémov chytať do rúk veci a nebudú sa vám šmýkať. Čo sa týka hustoty tak je dosť hustý, nie je to nič tekuté čo by sa vám na ruky hneď začalo rozlievať. Skrátka je dosť hustý. Myslím si že sa veľmi hodí práve na zimu, keďže je hustý určite bude veľmi dobre aj chrániť ruky pred mrazom. 



Určite je veľmi dobré že tento krém pomáha predchádzať pigmentovým škvrnám. Síce na nič takéto netrpím ale ako prevencia je to dobré. Farba krému je biela. Čo sa mi veľmi ale že veľmi páči je jeho balenie, krém je v hliníkovom  obale.  Čiže žiaden plast!

Mne osobne sa takéto krémy páčia viac. Príde mi to oveľa krajšie ako plast. A určite to má aj svoje výhody predsa keď je krém v hliníkovom  balení je lepšie chránený pred slnečným žiarením ako keď je len v nejakom obyčajnom plaste. 
Celkovo musím uznať je krém je skvelý, po určitom čase si človek zvykne aj ja jeho výraznú vôňu a nebude mu prekážať. Ja som živý príklad na začiatku som bojovala s týmto krémom ale po čase som si zvykla a myslím si že si určite zaobstarám aj ďalšie balenie keď toto spotrebujem. 


Čo sa týka ceny tak tá je 9,16 € za 50 ml. Je to celku primeraná cena. Ak uvážite že ide o produkt ktorý je na prírodnej báze. Určite tento krém odporúčam. 




Tak verím že sa vám recenzia páčila. A budem rada ak mi dáte vedieť svoj názor na tento krém ak ste ho u mali. Ale aj celkovo ma zaujíma aké produkty od značky WELEDA ste použili a aké by ste chceli použiť.



Majte krásnu sobotu, a ja sa čoskoro ozvem!

                           

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.