streda 27. novembra 2013

♥ Figs & Rouge ALOE & MINT lip balm ♥


Ahojte. Dnes sa vám opäť ozývam. Dúfam že sa máte fajn, ja som trošku chorá tak sa doma liečim čajíkom a veľmi veľa ovocím. ☺ Tak som si povedala že vám dnes napíšem nejakú tu recenziu. 

Tento krát pôjde o úplne dokonalí balzam na pery od Britskej značky Figs & Rouge. 
Už jeden balzam od tejto značky vlastným a neviem si ho vynachváliť. Tak som si teda povedala že si objednám ešte jeden tento krát padla moja voľba na balzam s vôňou ALOE & MINT.


Takže ide o 100% prírodný balzam ktorý neobsahuje žiadne ropné látky. Je to multifunkčný balzam ( nie len) na pery ale aj na iné suché miesta na vašom tele. 

Vôňa je veľmi príjemná mätová ja mám veľmi rada veci ktoré voňajú po mäte.
Tento balzam je pomerne hustý, vysúšala som už rôzne balzamy ale tento mi príde veľmi hustý. Mne osobne to neprekáža mám rada keď mám na perách hrubú vrstvu balzamu.  


Čo sa týka hydratácie je veľmi dobrá, balzam je obohatený o slnečnicový olej ďalej nasleduje bambuské maslo, včelí vosk, mätový olej a aloe vera ( + ešte limonen a linalool). 


Balzam je bezfarebný po nanesení na pery sa len veľmi jemne leskne. 
Veľmi sa mi páči aj jeho retro dózička, je to veľmi milé. Ja mám osobne veľmi rada balami v takýchto dózach, vôbec mi neprekáža že do toho idem prstami. Samozrejme že keď som niekde vonku a neumývam sa ruky dlhšiu dobu tak musím oželieť to že si ho nenanesiem ale tak to vôbec nevadí, ☺

Cena balzamu je 6, 49 € za 17 ml čo mi príde ako celkom prijateľná suma. Keďže balzam využívať multifunkčne. 


A čo vy máte už nejaký balzam od tento značky? Aká vôňa sa pozdáva vám? Budem rada ak mi dole do komentáru napíšete svoje skúsenosti. ☺



Želám ešte pekný stredajší večer! ♥

2 komentáre:

  1. pači sami všade kde sa píšeo balzamoch hneď už aj čítam o nich mam ich velmi rada tento ešte nemam ale hadamsa mi niekedy pošťastí, nejake matove vone mam niekomu môžu aj vadiť ale mne nie ja okoštujem všetky:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ja som maniačka na balzamy :-D a ak mám byť úprimná istú dobu v mojom živote som nemala rada nič mätové ale momentálne mi vôňu priam milujem síce neviem do kedy ale teraz si to užívam :-D :-D

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.