piatok 17. augusta 2018

Môj aktuálny playlist | leto 2018

Môj aktuálny playlist | Leto 2018
zdroj:google.sk

Leto máme v plnom prúde. 

Ku letu patria aj rôzne festivaly. Osobne im ale neholdujem, nemusím veľké davové akcie. Ale čo môžem je hudba. Tú počas leta počúvam viac ako inokedy. Všetko voľný čas trávim vonku a preto je hudba súčasťou môjho dňa. Počas uplynulých niekoľkých týždňov som zase nazbierala zopár pesničiek ktoré aktuálne veľmi rada počúvam. 

Budem rada keď mi do komentáru napíšte aké pesničky za poslednú dobu zaujali Vás. Rada sa inšpirujem. 


Ešte stále prebieha narodeninová giveaway. Preto zaručene neváhajte a zapojte sa!

Jess Glynne - I'll Be There

Jonas Blue ft. Jack & Jack - Rise 

Maroon 5 feat. Cardi B- Girls Like You 

Avicii feat. Rita Ora - Lonely Together

Bebe Rexha feat. Florida Georgia Line - Meant to Be

Alan Walker feat. Au/Ra and Tomine Harket - Darkside

Zedd feat. Elley Duhé - Happy Now

2 komentáre:

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.