sobota 19. októbra 2013

SYX ♥


Krásny víkend všetkým! Dnes tu mám pre vás úžasný balzam na pery! ☺


SYX Strawberry Aroma Lip Balm 

○ pár slov k balzamu na pery SYX
○ tento balzam kúpite výhradne v parfumériách MARIONNAUD 
○ táto značka vyrába aj masky na tvár a  krémy na ruky 


○ balzam ktorý vlastním je určený na suché a popraskané pery 
○ má výbornú hydratáciu a vôbec nefarbí má skôr len jemný lesk 

○ obsahuje bambucké maslo a jahodovú arómu 
○ má aj celkom veľkú výdrž, mne na perách vydržal skoro dve hodiny potom som sa napila a samozrejme balzam sa zmyl ☺
○ balzam má 20 gramov priznám sa cenu neviem keďže som tento balzam dostala ako darček k mojím narodeninám ale predpokladám že jeho cena by sa mohla pohybovať ta do 5 € čo je na jeho gramáž aj primeraná cena 
○ krajina pôvodu je Holandsko 
○ z mojej strany balzam určite odporúčam a určite si pôjdem kúpiť ešte jeden ☺


                                                         

                                                     Želám ešte krásny zvyšok víkendu!
                                                                               ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.