piatok, 1. júla 2016

Odporúčam | Júl


Pevne verím že s užívate krásne počasie a tí ktorý chodili do školy zase prázdniny ktoré sa úspešne odštartovali. Slniečko si vychutnávam ako sa len dá síce cez deň zatvorená v kancelárii no poobedie a večer pekne doma na dvore poprípade v bazéne. Leto milujem a preto si ho užívam plnými dúškami. Ale nezabúdam ani na pravidelný post v ktorom by som Vám rada odporúčala niekoľko vecí. 



1. Aplikácia 

zdroj

Na úpravu fotiek používam prevažne práve aplikáciu/ program fotor. Práca v tejto aplikácii je veľmi jednoduchá a rýchla. Dostupnosť pre mobil ale aj počítač. Fotky upravujem prevažne v počítači no ak sa mi stane že mám fotku a chcem ju hodiť jemne upravenú niekde na sociálnu sieť upravím ju práve v tejto aplikácii.

2. Hudba


Enrique Iglesias - DUELE EL CORAZON ft. Wisin podľa mňa nie je človeka ktorý by túto pesničku nepoznal. Zo začiatku som jej nevedela prísť na chuť no teraz keď nám v práci hrá celý deň rádio a hrajú ju možno aj desať krát za deň, normálne si na nej fičím :D. Asi som čudná čo čím viac je hraná tím sa mi páči.

3. Film/ Seriál

zdroj
Objavila som nový seriál ktorý sa nazýva Baby Daddy. Narazila som naň úplne náhodou no hneď sa stal mojím obľúbeným. Všeobecne pozerám viac seriálov ako filmov. Film mi príde až zbytočne dlhý a nebaví ma pri ňom sedieť niekedy aj tri hodiny. V prípade toho seriálu ide o nejakých 20 minút čo je jedna časť. Pri každej časti sa nesmierne nasmejem predsa len ak sa traja muži starajú o bábo zábava je zaučená.

4. Jedlo/ Nápoj 

zdroj

Najobľúbenejším jedlom za posledný mesiac možno aj viac je jednoznačne melón. A najväčší luxus melón s limetkou. Možno vám príde táto kombinácia čudná no verte nič osviežujúce v horúcom počasí nenájdete.


Top kozmetické produkty 


zdroj

Sem na prvom mieste patrí krém na opaľovanie. Používam značku Daylong ktorú som zohnala u nás v lekárni. Najčastejšie sa natieram ochranným faktorom 25. Nie som typ ktorý sa vystavuje priamemu slnku a ani ma nebaví len tak ležať niekde na deke takže takýto faktor mi vyhovuje. Síce už chytám farbu no zatiaľ len veľmi zľahka.

zdroj

Veľkým pomocníkom počas leta je u mňa aj Balea Wasserspray Aqua. Túto vodu používam prakticky už niekoľko rokov ( presnejšia dva ) a som nesmierne spokojná. Ide mi hlavne o osvieženie počas horúčav a to od tejto vody v spreji dostanem. Veru spotrebovala som už niekoľko balení - samozrejme najväčšia spotreba počas leta no bežne ju používam aj večer keď odlíčim pleť. Touto vodou veľmi zľahka pleť osviežim a potom pokračujem v nanášaní ďalšej starostlivosti.



Čo ste si za poslednú dobu najviac obľúbili vy? Určite mi napíšte dole do komentáru budem sa veľmi tešiť poprípade rada vyskúšam nové veci.





6 komentárov:

  1. Melon s limetkou môže byť teda dobrá kombinácia:) a termalna voda je ako stvorená teraz v teple, aj keď od zajtra sa trochu ochladí

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka limetke dostane melón jednoducho šmrnc a je vážne osviežujúci. Treba vyskúšať. :) Veru máš pravdu termálnu vodu nosím neustále v kabelke pri sebe a keď je najhoršie osviežim sa. Počasie dnes teda určite nevyzerá ako letné ale ochladenie prišlo vhod. :)

      Odstrániť
  2. Ten spray Balea je veľmi dobrý, vlastne taká super voda v spreji, mám ju a rada ju používam, čo mi však príde trochu nelogické je fakt, že sa predáva pred letom a nie v lete, aj keď možno sa mýlim, no tuším som ho už teraz v regáloch nevidela. Daylong poznám a tiež niekedy používam, presne ako píšeš, ani mňa samotné opaľovanie bez pobytu vo vode nebaví, nevydržím sa skrátka pariť ako niektorí, neznášam to. Opaľujem sa spočiatku s faktorom 30 a potom znížim, no pod 20 nejdem, to už priveľké riziko podľa mňa. A Enrique má skvelé pesničky, to sa musí nechať.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Uf tak toto veru neviem ja som si ešte minulý rok urobila zásoby kedy som naraz kúpila pät kusov, teraz som už nebola dlhší čas v dm-ku takže neviem či ho majú alebo nie. No bola by hlúposť keby takýto super produkt predávali len pre letom možno majú nejaký výpadok. Uvidím v dohľadnej dobe sa chystám do drogérie tak sa po ňom pozriem pevne verím, že ho nájdem aj keď ešte nám jedno úplne nepoužité balenie nechcem si dokúpiť ešte do zásoby. :)
      Som rada, že nie som jedná ktorá sa nerada opaľuje ako píšeš keď som v bazéne je mi to jedno nech na mňa slnko praží ale len tak niekde ležať niekoľko hodín by ma nebavilo. Obdivujem takých ľudí no ja ku ním nikdy patriť nebudem. :D Enrique je láska môjho dectva takže mám pre neho citovú slabosť. :)

      Odstrániť
  3. Sprej od Balea mam uz dlhsie vo vyhlade. Na aplikaciu sa pozriem.
    |Kaviareň u mačky|

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No určite sa po ňom v drogérii pozri. Ak rada upravuješ fotky alebo ich chceš nejako jemne doladiť myslím si že práve fotor je ideálny. Jednoducho sa v ňom pracuje. :)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Chcem Vás požiadať aby ste do komentáru nevkladali žiadne odkazy na giveaway. Ďakujem za pochopenie.