streda, 1. júna 2016

Odporúčam | Jún


Na mesiac Jún prinášam opäť rubriku odporúčam. Nebude to zase dlhý post, keďže mám nejaký pocti, že stále dookola používam tie isté veci. Dôvod je jasný držím sa pre mňa overenej klasiky na ktorú sa môžem vždy a všade spoľahnúť.


1. Aplikácia 


pixabay.com je veľká databáza fotografií. Stačí zadať základné výrazy a stránka vyhodí more fotiek. Donedávna som sťahovala rôzne fotky buď z pinterestu alebo klasicky z google kde je potrebné uviesť samozrejme zdroj. Na fotografie z tejto stránky sa nevzťahujú autorské ani licenčné práva. Čiže ak si stiahnem nejakú fotografiu a použijem ju napríklad do príspevku tu na blogu nemusím uviesť žiadny zdroj. 

2. Hudba


Frans - If Were Sorry. Ak nebiť toho, že asi po troch rokoch náhodne narazím na živí vysielanie eurovízie tak ani neviem, že tento chalan niekde žije. Nikdy som nebola na sledovanie speváckych súťaží v televízií jednoducho ma to nebavilo videla som možno tak jedno kolo prvej Superstár a to je všetko. Bolo čudné stráviť jeden sobotný večer sledovaním práve eurovízie no nakoniec som objavila niekoľko spevákov ktorý vážne stoja za to. Napríklad ako tento mladý Švéd páčil sa mi komentár moderátora, že on je ako Európsky Justin Bieber. Asi v tom niečo bude. 

3. Film/ Seriál 


Dnes to nebude ani film a ani seriál. Posledný mesiac som viac menej sledovala videá na YouTube. 
Takto som narazila aj na dievčinu menom Camie je to Češka žijúca vo Švajčiarsku a je vegánka. Ja veru nie som ani vegán a ani vegetarián no jej vide ma ohromne bavia. Objavila som ju vďaka vlogom z USA a hneď som jej musela dať odber, celé jej vystupovanie je príjemné a videá sú nie len zaujímavú ale aj poučné. Tak ak Kamilku nepoznáte určite mrknite na jej videá. 

4. Jedlo / Nápoj 

zdroj
V mesiaci Máj som prekonala chrípku. Chorá som bola po dvoch rokoch. Úprimne bolo to peklo, ležať doma týždeň ma ubíjalo hlavne keď som videla vonku to krásne slnečné počasie. Počas tento "choroby" som vypila hektolitre čaju no mojím obľúbeným nápojom sa aj tak stala voda s citrónom a mätou. Konečne začína teplé obdobie a vtedy nepojem nič iné len vodu. 

5. Top kozmetické produkty 

Neuveríte ale nemám žiadny poslednou dobou obľúbený produkt. Testujem niekoľko nových vecí na ktoré bude postupne recenzia. No za poslednú dobou som si vážne neobľúbila nič nové čo by stála za ukázanie. 



Ako som povedala na začiatku príspevku dnes to bude rýchle.

Vy mi dole do komentáru napíšte čo ste si za poslednú dobu obľúbili. Rada sa nechám inšpirovať.






2 komentáre:

  1. Pixabay poznám a veľmi rada túto stránku používam, sú free a sú fakt pekné.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne páči sa mi myšlienka toho že sú fotky na pixabay zadarmo. Už niekoľkokrát som túto stránku využila či už na blog alebo na súkromné účeli. :)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Chcem Vás požiadať aby ste do komentáru nevkladali žiadne odkazy na giveaway. Ďakujem za pochopenie.