štvrtok, 5. mája 2016

Odporúčam | Máj


Dúfam že mesiac Apríl bol pre Vás úspešný. Pre mňa ako tak áno , lenže všetko ide ďalej a zase tu máme nový mesiac a s ním aj nový post v rubrike odporúčam. Apríl sa u mňa niesol v duchu života vonku na záhrade. Čím ďalej tým viac začínam milovať jar a hlavne to , že konečne človek môže vybehnúť von na záhradu a užívať ti všetkého čo k tomu patrí. Najviac je samozrejme počasie až na pár škaredých dní sa veru Apríl zo stránky pekného počasie vydaril.



1. Aplikácia

zdroj: screenshot Apetit Online

Rada varím a rada sa aj niečim inšpirujem , na internete je nespočetne veľa receptov no ja som našla mobilnú aplikáciu časopisu Apetit. Sú tam recepty rozdelené podľa ročných období niečo je zadarmo za niečo sa samozrejme platí. Už som podľa receptov varila niekoľko krát nie úplne podobne len som sa inšpirovala ale všetko bolo vynikajúce.


2. Hudba


Čo sa týka francúzskej hudobnej scény sú pesničky ktoré vážne stoja za to , a takou je aj Louane - Avenir.


3. Film / Seriál

zdroj

Po asi roku som zavítala do kina, Bol to úplne nečakané len sme sa s kamarátmi rozhodli , že by sme sa mohli ísť na niečo dobré spolu pozrieť, A keďže sme si vybrali už pomerne pokročilí večerní čas nedalo sa moc vyberať, Film Moja tučná Grécka svadba pozná asi každý no a pred nedávnom sa dostalo do kín jej pokračovanie, Bola som trochu skeptik či sa vyrovná druhá časť tej prvej úprimne povedané prvý diel bol lepší ale zase aj pri dvojke som sa z chuti zasmiala - a to je podstatné,


4. Jedlo / Nápoj


Na tieto tyčinky som narazila v dm-ku ide o značku Bombus Natural Energy. Zaujal ma hlavne kombinácia marakuja s kokosom keďže kokos milujem neodolala som. Takéto tyčinky nosím  prevažne v kabelke a je to taká moja posledná záchrana keď mám chuť na niečo sladké. Čo sa týka chutí prevažoval kokos a potom trochu kyslá marakuja. Ak si dobre pamätám na výber sú ešte iné príchute tak sa po nich určite ešte pozriem. Cenovo sú o niečo vyššie cez euro stojí jedna.

5. TOP kozmetické produkty



Jednou z vecí ktorú nakupujem pravidelne je čistič na štetce od Ebelin. Keď sa tento čistič dostal do obehu bol okolo neho obrovský boom. Ja som tomuto čističu verná od úplného začiatku na rýchle vyčistenie je vynikajúci aj keď trochu vysúša štetiny. Samozrejme netreba zabúdať ani na pravidelné pranie štetcov práve táto činnosť nie je moja veľmi obľúbená. Raz týždenne štetce periem no tento čistič používam vždy po nalíčení sa, jednoducho a hlavne rýchlo aplikujem roztok na štetec nechám chvíľku pôsobiť a následne utriem od uteráku určeného len na štetce. Jednoduché a hlavne rýchle.


 For Life & Madaga Rozjasňujíci Tónovací Krém Biological , dlhodobo využívam tento produkt na zjednotenie pleti pod make up. Dá sa použiť aj samostatne no ja potrebujem o niečo vyššie krytie, sú ale aj dni kedy ho môžem použiť aj samostatne. Nejde o make up tento krém má zjednotiť tón pleti no a to robí výborne. Výhodou je aj to že obsahuje drobné čiastočky ktoré sa na pleti pekne lesknú a odrážajú svetlo. Preto je práve tento krém dlhodobo mojím obľúbencom.


Netreba určite nikomu predstavovať značku Sleek , doma mám niekoľko vecí od tejto Britskej značky no poslednou dobou cca týždeň nosím neustále jeden a ten istí rúž. Ide o matný rúž z kolekcie True Color Lipstick v odtieni Amped. Ak máte radi ružové farby tak určite odporúčam, síce je odtieň o niečo žiarivejší no ja ho veľmi rada nosím. No a všeobecne milujem matné rúže takže pre mňa je tento odtieň ako stvorení.




Čo ste si vy obľúbili na posledný mesiac? Budem rada ak mi napíšete dole do komentáru produkt ktorý máte radi.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Chcem Vás požiadať aby ste do komentáru nevkladali žiadne odkazy na giveaway. Ďakujem za pochopenie.