pondelok, 4. apríla 2016

Odporúčam | Apríl


Mesiac opäť ubehol ako voda . Je priam neuveriteľné ako ten čas plynie .

Môj Marec bol pomerne hektický možno aj preto som vnímala tú rýchlosť , skoro na nič nebolo čas . Stále som niekde lietala riešila rôzne veci . No konečne som si našla chvíľku na prácu čo sa týka blogu . A samozrejme nezabudla som ani na rubriku odporúčam , ktorá bude tentokrát asi chudobnejšia keďže fakt nebolo času . Hehe .

Nebudem zdržovať a idem hneď na to !




1.

zdroj
Za top aplikáciu posledný mesiac je určite VSCO . Táto aplikácia slúži na úpravu fotiek má aj zaujímavé filtre a čo je podstatné je zadarmo . Takže za mňa konečne skvelá aplikácia ktorá má všetko , tým pádom z môjho mobilu zmizli všetky nepodstatné aplikácia keďže táto hravo zastreší všetko čo potrebujem . Upravujem hlavne fotky na instagram keďže filtre ktoré ponúka práve samotný instagram ma moc nebavia .

2.


Poslednou dobou mi dookola v mojom playliste hrá Justin Bieber - Love Yourself . Sama sa čudujem že sa mi konečne páči nejaká pesnička od Justina keďže nikdy som ho otvorene nemusela . Lenže cestovala som autom a mali sme s kamarátmi naladenú Európu 2 a tam práve hrali túto pesničku . Aj keď Justina nepočúvam vedela som že ide o neho a túto pesničku som práve vtedy počula po prvý krát no a odvtedy si ju idem dookola . Nielenže sa mu fakt podarila ale už navždy ju budem mať spätú s úžasným výletom s ľuďmi ktorých mám rada . :)

3.

zdroj
Po asi pol roku som zapla televíziu . Ja  tv nepozerám jednoducho ma to nebaví a v dobe internetu mi to príde zbytočnosť . Keďže všetky obľúbené seriály sú online dávno pred tým ako sa vôbec niektorý dostane do televízie . A to isté čo sa týka nejakého spravodajstva jednoducho nemám žiadny dôvod tu " škatuľu " zapínať . Lenže občas sa aj ja nudím a preto som práve sadla pred televíziu a ako prepínam kanál za kanálom narazila som na Český seriál Případy 1. oddělení ktorý je vlastne inšpirovaní skutočnými prípadmi ktoré sa u našich susedou stali . Preto som tomu dala šancu veď jeden diel ma ešte nezabije . Lenže z jedného dielu druhej série som koniec koncov pozrela všetky časti - ako hovorím človek na internete nájde všetko . Uznávam že tento seriál sa podaril .
Ak Vás seriál zaujal tak znovu beží na ČT 1 vždy v pondelok o 20:00 . :)

4.


Ako TOP jedlo tu mám sušené ovocie od mixit.sk . Túto značku milujem či už sa jedná o müsli, alebo tyčinky nebodaj ako v tomto prípade o sušené ovocie je mixit bezkonkurenčný . Sušené ovocie sa dá kúpiť v dvoch variantách v tubusoch alebo vo vreckách ktoré si len tak hodím do kabelky . Donedávna som používala len vrecká ale teraz som sa rozhodla vyskúšať práve tuby . Vybrala som si malinu a jahodu . Ovocie si bežne pridávam do jogurtu , kaše alebo keď mám chuť na niečo sladké dám si to namiesto čokolády . Cenovo je toto ovocie drahšie uznávam ale určite je to lepšie ako to presladené z obchodu - ktoré zvyčajne okolo sušeného ovocie ani len neutekalo . Jednoducho radšej preferujem toto ovocie ktoré je lyofilizované čiže sušené mrazom . Za mňa je jednoducho mixit TOP.


5.


Ako najobľúbenejší produkt poslednou dobou tu mám toaletnú vodu Yves Rocher Thé Vert . Je to už moje druhé balenie tejto vône . Ak máte radi svieže vône túto určite môžem odporúčať je veľmi príjemná a prakticky celé minulé leto som používala práve túto vôňu . Príchodom jari som si musela doplniť zásoby . Určite ak máte v okolí obchod YR chodte ovoňať túto neskutočne krásnu vôňu .


Čo sa týka líčenia tak okrem pastelových očných tieňov som najradšej nosila nude rúž od Make Up Revolution v odtieni Treat  . Tento odtieň je momentálne môj najobľúbenejší aký doma mám . Veľmi prirodzený a preto na sebe až tak nepúta a nechá dokonale vyniknúť zvyšok líčenia a to sa mi páči .


Pevne verím že dbáte o svoje očné okolie . Ja teda určite áno , doma sa mi nazbieralo niekoľko očných krémov z ktorých som už pár adeptov musela vyradiť pretože mi nesedeli . No to nie je prípad tohto očného krému s minerálmi od For Life & Madaga . Ak hľadáte denný očný krém tak určite odporúčam tento . Je neskutočne príjemný rýchlo sa vstrebe a očné okolie nie je po ňom mastné . No jednoducho pre mňa jednoznačná jednotka čo sa týka dennej starostlivosti .




A čo vy aký ste mali mesiac Marec ?

Určite mi napíšte do komentáru budem sa tešiť .




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Chcem Vás požiadať aby ste do komentáru nevkladali žiadne odkazy na giveaway. Ďakujem za pochopenie.