sobota, 5. marca 2016

Odporúčam | Marec


Máme tu nový mesiac a s ním prichádza aj nové vydanie odporúčam . 

Ako aj minulý mesiac aj tento prinášam päť kategórii a to : aplikácia , hudba , film / seriál , jedlo / nápoj a top kozmetické produkty . 

Takže poďme hneď aj na to ! 



1.


Pinterst je pre mňa už veľmi dlho TOP aplikácia . Ak sa potrebujem inšpirovať alebo hľadám nejaké DIY návody nebodaj chutné recepty tak práve pinterst je istota . Sú tam milióny fotiek a hľadanie je rýchle stačí zadať pár kľúčový slov a stránka sama nájde čo potrebujem . Jednoducho jedna z mojich najobľúbenejších aplikácií . Ak už máte svoj účet na pintersete môžete sledovať aj mňa aj keď ja skôr túto aplikáciu využívam na hľadanie fotiek ako na pridávanie vlastných . 


2.

Čo sa týka nejakých nových pesničiek tak skôr som stále pri tých ktoré mám obľúbené aj keď jedna nová sa u mňa objavila . Už asi týždeň v kuse si idem na The Chainsmokers - Roses ft. ROZES . A ešte som sa opäť vrátila ku niekoľkým albumom od Coldplay ktoré som úplnou náhodou našla pri upratovaní takže som asi po sto rokoch počúvala nejaké cd čo je teda pre mňa pekná nostalgia a hlavne skupina Coldplay je jednou z mojich veľkých srdcoviek . 


3. 

zdroj

V kategórii film / seriál tu mám opäť pre mňa úplne nový seriál . Viac sa asi v tejto kategórii budú objavovať seriály , keďže som viac seriálová ako filmová . Raz za čas si nejaký film pozriem ale to len z dôvodu že mi o ňom niekto povie . Radšej mám seriály či už tie ktoré sledujem pravidelne alebo ako v tomto prípade pre mňa úplne niečo nové . Vďaka Zoelle som začala sledovať seriál Luther . Ak máte radi Britské detektívne seriály tak zbystrite . Je to presne typický britský kriminálny seriál kde je detektív ktorý rieši svoje prípady len s tou výnimkou že tento má pomerne zvláštne metódy . Zo začiatku ma to nejako nebavilo ale dala som tomu šancu a oplatilo sa . Postupne si ma tento seriál dostal . Minutáž jednej časti je niečo cez 50 minút takže ideálne na večer keď nejde nič pútavé v televízii . 


4.

zdroj 

Jedlo / nápoj a ja tu mám opäť nápoj aj keď možno by sa smoothie dalo nazývať aj jedlom . Opäť som sa vrátila ku rannému zvyku ktorý som praktikovala ešte v lete a robím si smoothie . Nie som žiadny odborník ani nič podobné . Jednoducho si robím to čo mi chutí . Jasné občas aj ja hľadám nejaké inšpirácie ale nie je to stále . Väčšinou si robím len ovocné kombinácie ale musím už konečne skúsiť aj nejakú zeleninu . Takže ak je tu medzi vami nejaký odborník na smoothie určite nech sa ozve do komentáru aká je najlepšie zeleninová kombinácia jediná podmienka ktorú mám nesmie obsahovať banán keďže ten nejem . Viem som náročná . :)


5. 

Top kozmetické produkty . To je posledná kategória , tentokrát v nej veľa vecí nebude . Keďže sa dá povedať nič nové ma neoslovilo a preto som siahla viac po starších veciach ktoré mi ležali na poličke nedotknuté aj niekoľko mesiacov . 


Lesky sú u mojom prípade kapitol sama o sebe . Vyskúšala som už toľko leskov že už dávno som prestala počítať koľko mi ich prešlo rukami . Stále som hľadala ideálne lesky ktoré mi budú vyhovovať také ktoré nebudú na perách lepiť ako lepidlo . Už nejaký čas mám doma tieto mini verzie od NARS z kolekcie Andy Warhol . Sada obsahuje päť mini verzií leskov a celé je to zabalené vo veľmi peknej plechovke v štýle práve malieb Andyho Warhola . Tieto lesky mám doma už od polovice minulého roka , istú dobu hlavne počas leta som ich využívala často . Ale potom som nejako na ne zabudla skôr som ich nemala vôbec na očiach a teraz som sa ku ním opäť vrátila . Lesky sú super síce zo začiatku lepia ale potom si na pery ako keby sadnú a lepkavý pocit mizne . Využívam ich či už samostatne alebo s nejakým rúžom keď chcem trochu zmeniť jeho odtieň , aplikujem práve lesk a farba je hneď o niečo iná . Musím povedať že mi je ľúto že som na lesky takto zabudla ale zase som aj rada že som ich opäť objavila keďže sú vážne dobré a mám ich rada . Takže konečne sa očividne skončila moja honba za tými správnymi leskami .


Za zmienku stojí aj produkt na vlasy v tomto prípade presnejšie olej na vlasy . Tento konkrétne je od značky Orofluido a je skvelý . Je skvelý vďaka nemu moje končeky vyzerajú omnoho lepšie . Vlasy sú omnoho viac lesklejšie a aj zdravšie . Určite stojí za vyskúšanie a určite je výhodnejšie kúpiť tento olej spoločne v sade ja som s ním mala parfém ktorý je tiež skvelý . Milujem tú vanilkovú vôňu či už oleju alebo aj parfému ktorý ma pomerne slušnú výdrž . 


Čo sa týka očných tieňov posledný mesiac som trochu experimentovala . Okrem bežných hnedých odtieňov som nosila aj niečo výraznejšie . Jedinú ako tak výraznú paletku ktorú mám vo svojej zbierke je táto od Yves Rocher v odtieni 04 BLEU ECLATANT . Paletku mám doma už cez dva roky a tiene z nej nosím len vo výnimočne keďže nie sú to úplne farby na bežné denné nosenie aspoň teda nie pre mňa . Ale povedala som si že treba trochu experimentovať a preto som ju vytiahla a začala používať . V paletke sú matné ale aj pomerne trblietavé tiene takže sa s ňou dajú vykúzliť pekné kombinácia . Ja som používala hlavne striebornú a modrú občas na spodnú očnú linku čiernu . Zo začiatku som sa v takomto výraznom líčení necítila bohvie ako ale postupom času sa môj pocit zlepšil a teraz prakticky nenosím nič iné na viečkach okrem tejto paletky občas do líčenia zakomponujem nejaký hnedý odtieň ale to je tak všetko . 


Tento mesiac je toho pomenej keďže február bol pre mňa hlavne mesiac testovania nových produktov na ktoré ste už mali alebo budete mať možnosť čítať recenzie . Dá sa povedať , že som objavila veľa zaujímavých produktov z ktorých sa veľmi teším a využívam ich pomerne často . 






A čo vy ? Aký produkt ste si za poslednú dobu obľúbili ?

 Určite mi napíšte dole do komentáru budem sa tešiť . 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Chcem Vás požiadať aby ste do komentáru nevkladali žiadne odkazy na giveaway. Ďakujem za pochopenie.