piatok, 5. februára 2016

Odporúčam | Február


Ahojte . 

Konečne som sa rozhodla urobiť na blogu nový formát ktorý má úplne neoriginálny názov ODPORÚČAM - nič originálnejšie ma vážne nenapadlo . :)

A o čo pôjde ? Pokúsim sa každý mesiac urobiť zoznam vecí ktoré používam a ktoré stoja za to aby som Vám ich odporučila . Nebude to len o kozmetike ale budú v tom zahrnuté aj veci do domácnosti , dekorácie , jedlo a samozrejme filmy / seriály a aj nejaká hudba a ak ma zaujme tak aj nejaké mobilná aplikácia. Jednoducho zmes všetkého čo ma za nejakú dobu zaujalo . Určite sa budem vracať aj ku starším recenziám na produkty ktoré vážne stoja za to ale nie každý sa dopracuje k jeho nájdeniu . Jednoducho taký " miš maš ! všetkého čo má zaujíma . Posnažím sa aby tieto posty boli každý mesiac takže držte palce aby som to aj dodržala .

1.

zdroj :google.sk

Mám niekoľko kategórií a ako prvé tu mám aplikáciu . Tou je za poslednú dobru jednoznačne Twitter. Prihlásená som v ňom už dlho ale až poslednú dobu som mu prišla na chuť . Je pre mňa omnoho viac zaujímavý ako facebook . Keďže podľa môjho názoru práve facebook upadá a to dosť rapídne . Preto som presedlala na twitter ešte sa s ním len učím ale je to super vec . Takže ma môžete sledovať TU .

2.

Pokračujeme ďalej , samostatnou kategóriou je hudba . Hudbu mám veľmi rada a prakticky bez nej prežijem počúvam ju všade kde idem alebo aj keď píšem recenzie . Momentálne mám dve najobľúbenejšie pesničky ARIZONA - Where I Wanna Be a Coldplay - Hymn For The Weekend.Sú to dve úplne odlišné piesne ale obe milujem a preto ich sem dáva keďže ak by som mala vybrať len jednu bolo by to pre mňa ťažké . Keďže obe fakt milujem .

3.


zdroj: google.sk
Film / seriál som teda viac seriálový človek . Sledujem hneď niekoľko keďže počas zimy majú skoro všetky seriály prestávku našla som niečo úplne iné . Ak máte radi akčné seriály a hlavne seriály z drogového prostredia tak GRACELAND je niečo pre vás . Vraj je seriál natočený podľa skutočnosti túto informáciu neviem potvrdiť ale ani zase vyvrátiť . Jednoducho povedané jedná sa o seriál kde v jednom dome pod jednou strechou žijú najlepší tajný agenti z protidrogovej jednotky , FBI a colného úradu . Títo agenti žijú celý svoj život v utajení a samozrejme bojujú zo zločinom . Ale pri tom každý z nich skrýva nejaké tajomstvo . Určite odporúčam pozrieť si aspoň jeden diel . Ja som zhltla všetky série v priebehu niekoľkých dní .

4.
Jedlo alebo nápoj .

M&S 2,00€ , Lipton 1,90 €, Englist tea shop cez 2,00€, Edword tea 0,40€
V tomto prípade je to nápoj . Okrem kávy milujem aj čaje a počas zimy alebo teda chladnejších dní pijem skoro vždy len čaje . Momentálne mám pár obľúbencov už roky je ním aj mätový čaj od Marks & Spencer ale tento obchod nemám blízkom okolí a preto je fajn náhradou čaj od Lipton z kolekcie herbal infusion a príchuť má Alps Breeze okrem mäty obsahuje aj eukalyptus čiže je to vážne svieža chuť a výborný chutí aj v momente keď je studený . Ak máte radi zelený čaj tak tu mám adepta od English Tea Shop tento je s príchuťou Tropical . Toto je moja úplne prvá skúsenosť s touto značkou a aj keď sú tieto čaje drahšie a kúpiť sa dajú len cez internet už teraz hľadám inú príchuť ktorú by som vyskúšala . Na to že ide o zelený čaj tak chuť je veľmi príjemná síce necítim tropické ovocie ale je mne chutí . Ale ak máte skôr radi svieže citrusové čaje tak Cool Citrus od Sir Edword Tea bude fajn voľba . Tento čaj je bežne dostupný v Lidli a jeho cena je priam smiešna  . Prekvapil ma keďže som za tú cenu nečakala nič extra ale čaj je výborný príjemne vonia a skvelo chutí .

5.

Poslednou kategóriou sú TOP produkty . Tých to mám viac a všetko sú to produkty ktoré už na blogu boli ale ja som sa ku nim opäť vrátila alebo som ich znovu objavila .

kúpite : TU
Znovu objavený produkt je aj rúž od bh cosmetic z kolekcie Creme Luxe Lipstick v odtieni Forever Nude . Dlho tento rúž ležal na poličke keďže nebola možnosť nosiť ho . Ale počas januára som ho opäť vyvetrala a nosia ho prakticky stále . Málokedy siahnem po nude odtieni ale keďže som sa asi trochu " prejedla " farieb bol tento rúž príjemná zmena . Na perách je veľmi príjemní konzistencia je niečo medzi krémovou a matnou . A aj výdrž je prijateľná . Určite to bolo fajn oživenie .


Tiene ktoré nosím prakticky stále od momentu čo som ich dostala sú Guerlain z kolekcie Ecrin 2 Couleurs Eyeshadows . Táto paletka je moja srdcovka keďže vďaka nej som sa naučila nosiť tmavšie výraznejšie tiene . A aj preto lebo je to Guerlain značka ktorú som chcela vyskúšať už veľmi dlho . Jednoducho povedané láska na prvý pohľad a za túto lásku ďakujem stránke elnino.sk.


Prvý krát som mala možnosť tento olej testovať v balíčku od dm . Opäť sa ku mne dostal ako darček a ja som ho vytiahla až teraz . Olej je veľmi príjemný pokožku dôkladne hydratuje a krásne vonia . Výhodou tohto oleja je aj to že je všestranný .Okrem aplikácie na telo ho využívam aj na ruky či kožu okolo nechtov. Preto mu právom patrí miesto v tomto poste .


Top zimnou vôňou je Charlie Gold od Revlonu . Ku tejto vôni som sa vrátila asi po roku čo bola na poličke keďže je to typická zimná vôňa . Je omnoho viac korenená ako bežné vône ktoré nosím napríklad počas leta . Preto sa práve tento parfém hodí na zimu . Určite sa hodí ľudom ktorý majú radi ťažšie korenisté vône . Na to je ide o celkom obyčajný parfém výdrž je nadpriemerná .




Určite mi napíšte či sa vám táto " rubrika " páči . A tiež by ma zaujímalo aký máte obľúbený produkt za poslednú dobu . Rada sa inšpirujem .






Všetky kategórie : 1. aplikácia , 2. hudba , 3. film / seriál , 4. jedlo / nápoj , 5. top kozmetické produkty . 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Chcem Vás požiadať aby ste do komentáru nevkladali žiadne odkazy na giveaway. Ďakujem za pochopenie.