utorok, 1. apríla 2014

○ Wishlist no. 2 ○




Ahojte, začal nový mesiac a ja prinášam znovu môj Wishlist.

Tak sa poďte so mnou pozrieť na to čo by som si tento mesiac priala.






Maybelline Color Tattoo

Do týchto color tattoo som sa zamilovala okamžite ako som ich našla. Je len veľká škoda že na náš trh sa asi nedostanú. Som veľmi sklamaná že k nám sa dostane úplne minimum toho čo je napríklad v USA alebo v iných krajinách.



zdroj foto: googe



Sephora + pantone universe radiant femme artistry set
Táto paletka očných tieňov ma totálne dostala, láska na prvý pohľad. Sú to farby ktoré sa dajú použiť či už na denné alebo večerné líčenie.
Verím keď pôjdem tento rok do Prahy na výlet pôjdem pozrieť do Sephory a dúfam že tam bude. ☺


zdroj foto:  temptalia.com





Too Faced -  Á la mode 

Paletka očných tieňov inšpirovaná Francúzskym pobrežím.
Krásna paletka v šikovnom balení, s touto paletkov by som si vystačila celý život. Toto sú farby ktoré mi pripomínajú leto. Skrátka krásne farby a podľa recenzií sú aj skvelo pigmentované. Čo si človek môže viac priať. ☺




zdroj foto:  temptalia.com







Urban Decay Electric Palette
Pred nejakým časom prišla na trh nová paletka od Urban Decay. Skrátka ďalšia vydarená vec. Táto paletka vyšla na jar takže aj farby sú veľmi jarné. Veľmi sa mi páči celkový dizajn paletky ale aj samotné tiene. Skrátka pri tejto paletke mám dilemu či to je lásky na prvý pohľad alebo jednoznačná záležitosť s oznamom začni si šetriť. ☺



zdroj foto:  temptalia.com





Revlon 

Rúže ktoré sa mi veľmi páčia teda hlavne druhý z prava. Ale určite by som sa nenahnevala ak by som ich mala doma všetky. Predsa som maniak na rúže. ☺



zdroj foto:  temptalia.com








Make Up For Ever #225 HD Blush

Lícenka tak isto láska na prvý pohľad. Podľa obrázkov je to veľmi prirodzená farby ktorá vaším líčkam dodá tú správnu zdravú farbu ktorá nemôže nikdy chýbať pri žiadnom líčení.




zdroj foto:  temptalia.com






Catrice 
Veľmi ma zaujala nová kolekcia hlavne líceny a rúže. Verím že sa už čoskoro objaví aj u nás.
Catrice mám všeobecne veľmi rada, príde mi ako jedna z tých kvalitnejších drogériových značiek.

zdroj foto: catrice.eu




Essence limitovaná edícia Cookies & Cream 

Na túto limitovanú edíciu sa veľmi teším. Je to asi prvá edícia ktorá ma od Essence zaujala.
Tak toto sa vážne veľmi teším a určite si niečo zaobstarám keď príde na náš trh.

zdroj foto:  Essence Slovakia ( facebook )










A čo vy a váš wishlist? Čo by ste si želali vy? Dajte mi vedieť aké sú vaše sny či už kozmetické alebo aj nekozmetické. ☺



Majte pekný deň ešte. ♥

2 komentáre:

  1. tá paletka Too faced vyzerá krásne!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada že sa páči. Ja som sa do nej doslova zamilovala, hneď keď bude nejaká možnosť tak si ju kúpim. :-)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Chcem Vás požiadať aby ste do komentáru nevkladali žiadne odkazy na giveaway. Ďakujem za pochopenie.