sobota, 1. marca 2014

Funny Bee - Crazy Me



Dnes už druhý krát želám krásnu sobotu. Opäť som tu s novou recenziou. Takže sa ponorte so mnou a firmou Bio Beauty od čarou tejto recenzie . ☺



Na začiatok si povieme niečo o kozmetike FUNNY BEE. Ide o Francúzsku bio pleťovú kozmetiku. Všetky produkty tejto firmy sú vyrobené z organických rastlinných zložiek. Až 98 % ingrediencií sú prírodného pôvodu a 77% pochádza z Bio hospodárstva. Žiaden z produktov nie je testovaný na zvieratách. Produkty sú balené v recykľovateľných nádobách a obaloch. Čisto prírodné zložky- namiesto klasickej filtrovanej vody sa na ich výrobu používa čistá kvetinová voda a ostatné rastlinné zložky. 


Nočný krém CRAZY ME 


Ide o bio organický nočný krém. Ja som dostala na testovanie len vzorku ktorá ma 1,5 ml. Ale bohate som si si tým vystačila na tri použitie. Krém je pomerne vodový rýchlo sa na tvári vstrebáva. Keďže ide o nočný krém tak sa používa na noc. Mala som menšie obavy keďže mám mastnú pleť či mi krém skôr neuškodí ako pomôže. Ale moje obavy boli len zbytočne prehnané. 

Takže krém som použila večer tesne pred spaním samozrejme na vyčistenú pleť. Hneď ako som otvorila vzorku ma zasiahla pomerne neobvyklá vôňa. Keďže ide o bio krém čakala som nezvyčajnú vôňu ale toto ma dostalo. Mám veľmi rada prírodné vône ale toto ako to opísať je veľmi nezvyčajná vôňa. Cítila som kvety  ale to druhé vám vážne neviem identifikovať čo by mohlo byť ( prepáčte ).

Čo sa týka samotného krému s tým problém nebol. Práve naopak bola som veľmi spokojná. Krém ako som povedala sa rýchlo vstrebal moja pleť nebola po nanesení vôbec mastná. Vôňa sa po čase stratila čiže mi to pri spánku nevadilo. Keď som ráno vstala badala som nejaký rozdiel, ako prvá ma prekvapilo to že pleť som nemala vôbec mastnú ani ráno. Vyzerala teda omnoho lepšie ako pred tým. Ak mám byť úprimná moja pleť vyzerala pomerne oddýchnuto ( neviem či to bolo spánkom alebo krémom ☺ ). 

Veľká výhoda tohto krému spočíva v tom že krém môžete aplikovať aj na očné okolie. S týmto som mala problém ale vyskúšala som aj túto variantu. Oči mi krém vôbec nedráždil. Mávam občas problém že keď si nakrémujem tvár a nedopatrením idem s krémom až moc k očiam moje oči začnú okamžite slziť, štípať a sú nepríjemne červené. Ale pri tomto kréme sa mi nič také nestalo. Moje oči bolo v úplnom poriadku. Takže veľké plus že tento krém môžete používať aj ako očný čiže to máte 
2 v 1 . ☺

Ak chcete svojej pleti dopriať oddych, regeneráciu a krásnu určite tento krém odporúčam. Ja som nie som veľká fanúšička nočných krémov ale ak by som si mala vybrať či si kúpim bio krém alebo nejaký obyčajný krém z drogérie moja voľba bude 100% bio krém od FUNNY BEE. 
Cena tohto krému je pomerne vysoká 38 € na 30 ml ale ako som povedala ide o bio kozmetiku a pri takejto kozmetike musí človek rátať s tým že to bude drahšie. 







 Tak verím že sa vám táto recenzie páčila. Ešte rad ďakujem firme Bio Beuaty že mi poskytla vzorku a že som mohla vyskúšať tento nočný krém. Bola to pre mňa nová skúsenosť a som za ňu vďačná. A ako som povedala aj keď to bola len vzorka na testovanie krém mi vyhovoval a určite si raz zakúpim aj plné balenie. ☺



A čo vy aké používate nočné krémy? Používate nejaké? Počuli ste už značke Funny Bee?
Budem veľmi rada ak mi napíšete svoj názor. ☺



Prajem ešte peknú sobotu! ♥





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Chcem Vás požiadať aby ste do komentáru nevkladali žiadne odkazy na giveaway. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky Vaše komentáre odpovedám postupne, preto budete trpezlivý.