piatok, 21. februára 2014

Mineral Beauty System Dead Sea - BODY BUTTER CREAM




Ahojte. Som tu zas. ☺ Verím že sa máte super lebo ja sa moc fajn nemám  :-( keďže opäť som chorá svoju chorobu som už raz vyliečila ale teraz je to tu opäť. A preto ležím v posteli a píšem a píšem a liečim sa. ☺

Tak poďme si dnes predstaviť ďalší produkt. Tento krát budem písať o produkte ktorý som dostala od firmy biobeauty. Tento krát som sa rozhodla že napíšem niečo o produkte BODY BUTTER CREAM . Tento krát ale v hlavnej úlohe testovača nebudem ja ale moja mamina ktorá túto vzorku skúšala a hneď ako ju spotrebovala chodila za mnou aby som vám o nej napísala aká je skvelá. Tak som jej vyhovela. ☺

Ide o telové maslo všeobecne doma obľubujeme telové maslá keďže sú svojou konzistenciou lepšie ako telové mlieka. Ale je to aj kvôli tomu že moja mamina trpí extrémne suchými rukami. Má to už veľmi dlho a žiaden lekár nevie prísť na to prečo sa jej počas zimy ruky menia na extrémne suché a hlavne veľmi popukané.
Tak hneď ako videla túto vzorku dá sa povedať že mi ju uchmatla a povedala že testovať bude ona.
Vzorku mala na dve použitia čo ma veľmi prekvapilo pri jej spotrebe masiel, krémov som si myslela že jej to vydrží len na jedno použitie. Ale už po prvom použití mi opisovala aké je maslo skvelé. Ona si krémuje ruky hlavne večer aby sa jej krém poriadne vstrebal a cez noc predsa nerobíte nič tak krém aj lepšie účinkuje. Je pravda že keď si človek nakrémuje ruky tak pocit je skvelí. Práve preto som čakala čo povie ráno keď sa prebudí. A jej slová boli len samá chvála. Maslo cez noc urobilo neskutočné veci. Ruky mala omnoho lepšie ako pred tým, síce suché ich mala ale nie až extrémne, ako ona hovorí ruky mala ako " bábätko riťku " . V jej prípade je už úspech to že ruky nemala také suché.



Tak a čo vám mám povedať. Nedalo mi to a po tajme som si trochu mala uchmatla. A mama mala pravdu. Maslo bolo skutočne skvelé. Konzistenciou ako správne maslo tuhé ani sa nepohlo z ruky. Tak to u masla má byť. Hydratácia bola taktiež super. Keďže ja nemám nejako extrémne suché ruky možno mi to neurobilo taký efekt ako práve u mojej mami. Ale ako som povedala ona si maslo nevedela vynachváliť skvelá hydratácia príjemná medová vôňa. Pomerne dlho zostala medová vôňa na rukách a vždy keď som sa pohla zacítila som túto príjemnú vôňu.

Takže moja mama ale ani ja nemáme čo tomuto produktu vytknúť. Ide o telové maslo takže určite bude príjemné na tele určite v zime keď sú mrazy sa toto maslo hodí. Vaše telo a pokožka zostanú chránené pred mrazom. A ani nezostáva po ňom mastný film teda pár minút áno ale po chvíľke sa vstrebe a vašu pokožku ochráni a hydratuje.
Určite si zaobstarám alebo teda skôr zaobstarám toto maslo mamine. ☺




A čo vy máte skúsenosti s týmto maslom? Máte rady telové maslá? Budem veľmi rada ak mi dáte vedieť...
Pekný víkend želám. ♥



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Chcem Vás požiadať aby ste do komentáru nevkladali žiadne odkazy na giveaway. Ďakujem za pochopenie.