pondelok, 25. novembra 2013

Natura Siberica EXTRA - FIRMING FACE MASK

Ahojte všetci!
Dnes som si pri vás pripravila novú recenziu tento krát ide o značku NATURA SIBERICA  dostala som pár vzoriek k recenzii od firmy http://www.biobeauty.sk.
Tak sa pustíme do toho! ☺


Na začiatok pár slov o značke Natura Siberica .


Produkty tejto značky neobsahujú žiadne parabény, silikóny, syntetické vône, syntetické farbivá, minerálne oleje, glykol, PEG,SLS, SLES a nie sú v nej  použité žiadne geneticky modifikované rastliny
Táto kozmetika využíva len čisté sibírske oleje a divoko rastúce byliny.


Tak a teraz už prvý produkt! 

Ako prvé som si pre vás pripravila  EXTRA - FIRMING FACE MASK , ide vlastne o extra spevňujúcu pleťovú masku na všetky typy pleti Cosmos ( medzinárodné združenie, ktoré pripravuje jednotné normy certifikácie prírodnej a organickej kozmetiky)


Táto maska je na báze oleja z borovice sibírskej je to unikátny prírodný zdroj polynenasýtených mastných kyselín pleti táto maska dodáva silu a energiu , navracia jej žiarivý vzhľad. 

Maska obsahuje aj tieto byliny:

Žeňšeň sibírsky- stimuluje proces regenerácie buniek, zlepšuje tonus pleti a zároveň pôsobí aj ako antioxidant 
Jarabica arktická- obsahuje vitamín C jemne vyhladzuje vrásky, odstraňuje únavu a dodáva pokožke rovnomernú farbu 
Organický výťažok z rakytníka rešetliakového- je bohatý na beta-karotén, vitamín E, spevňuje a do hĺbky hydratuje pokožku 
Organický výťažok z nechtíka- chráni pokožku pred pôsobením negatívnych faktorov prostredia, odstraňuje podráždenie a zlepšuje farbu pleti 







Ja som dostala k recenzii vzorku tejto masky s obsahom 6 ml. Takže som masku použila len jeden krát.
Hneď po otvorení ma ako prvé zaujala jej výrazná nechtíková vôňa, bola síce výrazná ale nejako extra mi to pri tejto maske nevadilo.
Priznám sa že už som mala masku ktorá obsahovala nechtík ale v tom prípade išlo o veľmi výraznú až nepríjemnú vôňu. 

Ako druhé čo ma zaujalo ale aj potešilo bol jej chladivý efekt, keď som si masku naniesla na tvár začala ma príjemne chladiť. Takéto masky mám veľmi rada. ☺
Ale čo ma veľmi prekvapilo bolo to že keď som si išla masku umyť na pleti som skoro nič nemala, skrátka maska sa mi vstrebala tak ako keď si dáte krém na tvár. Pre mňa to bol šok ☺ nikdy som nemala masku ktorá by mi to spravila, takže som udivene hľadela do zrkadla a čudovala som sa tomu. ☺ Veľká škoda že som to neodfotila, myslím si že by sme sa všetci veľmi dobre zasmiali.  

Ale teraz už späť k téme! ☺



Masku som nanášala  na vyčistenú a suchú pleť. 
Následne nechala pôsobiť zhruba 15 minút a potom som tvár umyla teplou vodou.
Čo sa týka nejakého toho pozorovania po umytí som mala pocit že moja pleť sa jemne napla a bola viac vyživené ako pred tým

Veľmi ma mrzí len jedna vec, že tá vzorka nebola o niečo väčšia aby som ju mohla použiť aspoň dva krát. Lebo tak skvelú masku som ešte nikdy nemala, a môžem čestne prehlásiť že si určite zaobstarám plné balenie.













Takže verím že sa vám recenzia páčila. A určite mi dajte vedieť aké máte skúsenosti vy z toto značkou. ☺

Pekný deň! ☺

A aby som nezabudla chcela by som sa veľmi pekne poďakovať firme Bio Beauty za to že mi poskytla vzorky k recenzie. Veľmi si to cením!







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Chcem Vás požiadať aby ste do komentáru nevkladali žiadne odkazy na giveaway. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky Vaše komentáre odpovedám postupne, preto budete trpezlivý.