utorok, 22. októbra 2013

TAG - This or That?? ♥



Ahojte, dnes tu mám pre vás TAG s názvom This or That. Je to môj prvý TAG v živote :-) videla som ho už na veľa blogoch tak som sa rozhodla že ho urobím aj ja. :-)

Tak poďme na to! ☺

1. Make- up:
• tvárenka alebo bronzér? Skôr by som povedala že tvárenka :-)
• lesk na pery alebo rúž? Určite že rúž kedy si som používala lesky na pery ale z toho som už vyrástla. 
• očná linka alebo špirála? Samozrejme že špirála :-) s linkou mám problém neviem si ju rovno naniesť :-D čo už stáva sa aj iným :-D
•korektor alebo rozjasňovač? Jednoznačne korektor

2. Nechty: 
•  gélové alebo prírodné nechty? Momentálne gélové už zhruba pol roka :-)
• dlhé alebo krátke nechty? skôr také dlhšie ale nesmú mi prekážať pri práci :-)
• svetlý alebo tmavý lak/ gél? u mňa je to podla nálady raz mám tmavý gél a inokedy zase svetlý 
• matná alebo lesklý lak/gél? asi skôr ten lesklý 

3. Vlasy:
• dlhé alebo krátke vlasy? jednoznačne dlhé! 
• lak na vlasy alebo gél? lak na vlasy :-)
• svetlé alebo tmavé vlasy? tak u mňa je to jednoznačné tmavé keď momentálne mám čiernu farbu vlasov :-)

4. Móda:
• rifle alebo legíny? u mňa sa jedná o náladu :-) ako kedy 
• dlhý alebo krátky rukáv? tak momentálne jednoznačne len dlhý :-) 
• sukňa alebo šaty? hmmmm asi skôr tá sukňa :-D
• vysoký alebo nízky podpätok? skôr nosím balerínky ale ak je nejaká príležitosť tak si dám podpätky :-) 


Tak dúfam že sa Vám tento TAG páčil a určite mi dajte dole do komentáru vedieť čo používate vy. A ak máte nejaké návrhy na ďalšie TAG určite mi napíšte aký by to mali byť. :-)
Krásny deň želám všetkým! 
                  ♥

2 komentáre:

  1. Ty vlasy mám stejně :) Zajímavý tag :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vlasy tiež dlhé bronzer alebo tvarenka neviem ani čoje takže v tom by som neuspela:))) a či lesk alebo ruž? balzam!!!:D očnu linku som skušala niekedy sa vidari niekedy nie ale to sa potom doladi vatovou tyčinkou... a čo sa tyka mody tak rifle lebo v ledinach sa citim ako hola:))) podpatky by som rada nosila ale mam v nohach krče tak to niekedy nejde.... Pekny tag:)))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Chcem Vás požiadať aby ste do komentáru nevkladali žiadne odkazy na giveaway. Ďakujem za pochopenie.