utorok, 10. septembra 2013

Bio Beauty




                                                              Ahojte všetci!

Dnes som si pre vás pripravila niečo o Bio Beauty je to ako už názvu vyplýva bio prírodná kozmetika.Som veľmi rada že niečo takéto sa dostalo už aj ku mne. :-)

Už dávnejšie mi prišli domou vzorky, ktoré dostanete po registrácii na http://www.biobeauty.sk/BIOBEAUTY-Prirodna-kozmetika-z-Mrtveho-mora-MINERALBEAUTYSYSTEM hneď ako mi prišli vzorky som neváhala a jednu som vyskúšala vtedy to bola vzorka krému na ruky, ktorý bol úžasný moje ruky boli po ňom dokonalé. Keďže mám skoro stále suché ruky dá sa povedať že som odkázaná na dobré ale hlavne kvalitné krémy tento taký bol. Moje ruky boli po ňom hydratované a jemné.

                         Dnes som si pre vás pripravila ďalší produkt. Bude to ALOE VERA GÉL
                                                               vzorka gélu

Tento gél intenzívne hydratuje a upokojuje pokožku. Aloe Vera je po stáročia známe ako prírodná látka používaná na kozmetické účely. Má silné upokojujúce a hojivé účinky. Stimuluje krvný obeh a podporuje rast nového kožného tkaniva.


Gél dodá pokožke potrebné živiny a po jeho aplikácií sa pleť upokojí. Využíva kombináciu prírodných minerálov z Mŕtveho mora a výťažkov z Aloe Vera, prírodného vitamínu E a levanduľového oleja. Výborne sa vstrebáva a krásne vonia.

Obsah je 150 ml a cena gélu je 6, 90 €.

Tento ale aj veľa iných produktov nájdete na http://www.biobeauty.sk/BIOBEAUTY-Prirodna-kozmetika-z-Mrtveho-mora-MINERALBEAUTYSYSTEM

A čo vy už ste vyskúšali túto kozmetiku? Páči sa Vám? :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Chcem Vás požiadať aby ste do komentáru nevkladali žiadne odkazy na giveaway. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky Vaše komentáre odpovedám postupne, preto budete trpezlivý.