piatok 12. januára 2018

DOVE | Nourishing Shower Gel Cashmere Smooth

Dove | Nourishing Shower Gel Casmire Smooth

Ešte začiatkom Decembra minulého roku mi prišiel opäť balíček od DOVE. V ňom bolo niekoľko zaujímavých produktov a dnes sa spolu na jeden takýto produkt pozrieme. Po kokosovom sprchovom géle (recenzia) tu dnes mám kašmírový sprchový gél.

DOVE | Nourishing Shower Gel Cashmere Smooth

Gél je hustej krémovej konzistencie. Tým pádom ho netreba na umytie celého tela nejako veľa. Neviem ako to máte vy ale u mňa pri každom sprchovaní skončí polovica dávky sprchového gélu v odtoku a nie na pokožke tela. Väčšina gélov je pomerne tekutej konzistencie preto steká kade tade. Tento sprchový gél je naozaj hustej konzistencie a z dlane sa nepohne nikam.

DOVE | Nourishing Shower Gel Cashmere Smooth

Čo sa týka samotného gélu tak pokožku nevysúša. Obsahuje olej ktorý zanecháva na pokožke po umytý mastný film. Preto zostáva pokožka aspoň trochu hydratovaná. Nejde ale o žiadnu vysokú hydratáciu po ktorej mám pocit, že už nepotrebujem krém na telo. Ak nepotrebujete po každej sprche používať telový krém vystačíte si tým pádom aj s hydratáciou ktorú ponúka samotný sprchový gél. Ak ale máte suchšiu pokožku určite vám takáto hydratácia v podobe tenkého olejového filmu stačiť zaručene nebude. Ja osobne krém používam vždy. Jasné nebudem Vám klamať sú dni kedy sa mi nechce a aj pri používaní toho sprchového gélu také boli. Po umytý a vysušení pokožky som nemala pocit že potrebujem okamžitú hydratáciu ale ráno už moja pokožka suchá bola. Ale to je vždy o osobných preferenciách. Preto vždy radšej po sprche používam telové mlieko.

DOVE | Nourishing Shower Gel Cashmere Smooth

Gél vonia veľmi príjemne jemne po vanilke. Nie je to síce vôňa ktorú by som vyhľadávala ale nijako extrémne mi nevadila. Na pokožke voňať dlho nevydrží. Už po pár minútach ju nie je cítiť. Gél celkovo hodnotím ako priemerný ktorý určite . Vzhľadom na veľké balenie vraz vyskúšať treba. Ale že by som sa ku nemu opakovane vrátila to nie. Vďaka hustej konzistencii gél vydrží pomerne dlho. Čiže jedno balenie som mala na cca mesiac. Netreba ho nejaké veľké množstvo keďže je hustí a aj dobre pení. Ak máte radi skladné vanilkové vône a hlavne sprchové gély Dove určite si prídete na svoje.



DOVE  Nourishing Shower Gel Cashmere Smooth má 500 ml a jeho odhadovaná cena je cca do 5,00 €.



Máte radi produkty Dove? Ktorý je Váš obľúbený? Napíšte mi dole do komentáru.




Ešte si sa nezapojil do novoročnej GIVEAWAY?!
Tak šup, šup, neváhaj! :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.